Followers

Wednesday, November 30, 2011

aku yg feymes secare tetibe..

salam..


arini pon..one of my happiest day gak la..but..there are things that make me feel bad too..


so..benda yang wat aku sedey skit arini..aku xsuke bile..aku da dapat over-limited usage dari P1 aku..haaiiissshh..ni sume sebab MAMA award.baru nak tengok live streaming.then..aku da terlebih usage limit.benci.menci.benci.menci.


*hentak2 kaki


and..the result..line intenet aku menjadi lebih lembap dari bese.susah la pasni nak enjoy tengok youtube ke..wat assignment ke..susah la nak dengar radio ngan tenang n lancar.macam ni la hidop bile bergantung harap kat intenet.huh.


and benda yang wat aku hepi..ape agi..aku hanya akan rase hidup aku bahagia sekarang ni..bile kelas aku cancel for the whole day..even x la sume klas aku cancel..arini aku just ade 1 kelas je..then I AM A FREE GIRL ALIVE!!


tapi.


baru nak layan abes RUNNING MAN..nor called..die ajak aku lepak umah die..pastu..aku pon ok je..sebab aku pon nak meng-copy RUNNING MAN  from YANA..so..aku on je r..


tapi.


nor : aku lapa la.
aku : jom r aku teman ko makan kat kedai depan tu.
nor : xnak.ko masak..mat..*muke kucing
aku : hampeh la.malas aku.
nor : alaaaaa....masakkan la.. *muke kucing
aku : nak masak ape?ape je ade kat umah? *muke stiff 
nor : yay!!!umah kitorang ade udang,sotong,ikan n sayur.
aku : emmmm..yela..*terus jalan
nor : yayyyy!!!!


n..aku yang dalam malas ni pon jalan r gi umah dorang..pas sampai depan pintu umah dorang..YANA lak called..die cakap die on the way nak balik..dorang pon xmakan agi..so..kedatangan aku kat sane pon memang berfungsi la..jadi tukang masak..huhuhu..


aku tanye dorang nak makan ape..then mule la memasak..agipon bukan selalu masakkan dorang..agipon yana ngan wahid katenye nak study sebab malam ni dorng ad test..so aku yang berlagak cam pakar pon masak la..


menu aku..
sotong sambal yang turn out jadi paprik sotong.
ikan goreng.
sup sayur.nor yang masak.


after about an hour..dorang menjamu selera la..aku just duduk tengok je..sebab aku memang da makan sebelum balik umah tadi.


da puas aku kacau yana yang tengah study..sampai die give-up nak study..aku pon balik r umah aku lak..then..sambung agi RUNNING MAN..tapi..ade agi yang called..a'a lak..hehe..so..lepak agi borak ngan die lak..bese r..pasal hidup..pasal current situation..kongsi pndangan psal idop..


then arini..a bit of miracle happen..sebab..baru je lepas luah perasaan ngn a'a yg kitorang da lame x catch up ngan dak2 lelaki geng yang dulu..tetibe..all of sudden..membe aku NIK sent me a message kat fb..weird..but..glad to hear from u bro..sebab..because of something..4 of us became awkward with each other..


tapi.bagi aku..past is past..die pon da tau ape silap die..so..friend still a friend..maybe..aku ley cakap camtu sebab bukan aku yang rase sakit..tapi..as a close friend to both of them..i understand the situation..not easy to accept someone that had hurt us..believe me..been there done that..so..to both of them..u r still my silly little friend like always..my laugh n my tears..



gggrrrrr..sakit ati


a'a..kaunselor aku..


aku da lame xdgr berite from mamat ni..siyesly bro..i miss u..cause now i need u..



due org budak yg always M.I.A..nak jadi adik derhake ke??



No comments:

Post a Comment