Followers

Friday, November 11, 2011

11.11.11

11.11.11


special x date kat atas ni..??


unik kn..kan best lau aku lahir 11.11  hehehee..tapi one of my best buddy bday die arini..so best r die..dpat celebr8 11.11.11..spesel la kononye..


well pape pon..HEPI BDAY TO MOHD ZHARIF BIN ISMAIL..!!!



saje aku amek wish yang camni..jambuuu..hahaha





sebenonye aku terlambat wish bday mamat ni tadi..arini aku demam..n tahun ni die xde lak nak call aku mnx wish..so..aku terlambat skit wish bday die..da r tu aku just taip..hepi bday je..sebab aku memang xlarat nak taip lelebey..


tarikh cun cam 11.11.11 ni ramai orang pilih wat tarikh kawen ke tunang ke..kat bawah umah aku ni ramai gak yang pilih tarikh ni wat tarikh kawen..


ntahla..aku sebenonye xtau nak borak pasal ape arini..demam wat otak aku ni buntu gile..tetibe beku lak..haih..da la ye..


last word..




HAPPY BIRTHDAY BOYOT

No comments:

Post a Comment