Followers

Tuesday, November 29, 2011

barang lame ngan barang baru??

huhhhhh..


selepas penat aku dok tercanguk kat depan meja study sebab wat homework jepun..siap gak akhirnye..



ni la kawan aku malam ni..once again..TUTU..


die da start wat keje da..


eh..jap..kite pose dulu..hee


30 minit lepas tu..die da pengsan da..cehh..aku gak kene siapkan sensorang..


tengah syok aku ngadap jepun..nor call aku sebab nak mintak tolong aku wat skrip pengacara majlis..uik??


nak wat skrip??


lau die berniat nak kena banned dari U kitorang..maybe die boleh mintak tolong aku..hahaha..aku wat ayat simple in BM pon tunggang langgang..lagi suruh aku karang skrip siap ngan pantun2 bunga2..baik die gi gali lubang tok sembunyi la dari soh aku wat benda tu..hahahaha..


tapi..as kawan yang baik..aku tolong gak la..x..jangan risau..aku xkan karang sendiri skrip tu..aku pon bukak intenet..then..cari kawan baik aku..Mr.GOOGLE..hehehe..in flash..here's the script..senang kan..??thanx Mr.GOOGLE..


sebelum tu..


mase nak amek mood wat keje jepun tadi..yela..aku kena siapkan homework tok 2minggu dlam mase satu malam..so..mesti cari mood yang berpatutan la kan..so..aku bukak la radio..emm..lately ni aku mesti bukak radio sinar..bukan ape..bile dengar lelagu kat radio ni..aku refresh balik zzaman dulu..plus..dapat la bukak pusat karoke dalam bilik aku ni..hehehe..


so..tetibe..roomate aku tego..


roomate aku : mat..bukak la radio era..era banyak lagu bebaru..
aku : xnakla.xbest la.lagu baru bukan selalu dengar pon.so xtau camne nak nyanyi sekali.
roomate aku : tu la pasal kena tau lagu baru.nanti da dengar baru la tau lagu tu baru.apela.
aku : xnak la.
roomate aku : tu la mat.camne la nak minat yang baru kalau asyik minat yang lama je.
aku : *freeze*..
roomate aku : *gelak*
aku : *gelak*


aku ter-freeze sebab ayat yabg aku highlighted tu..ayat spontan yang memang menusuk jiwa aku..hahahaha..


kenape kite stick kat benda yang lame??


macam2 sebab..depends on things la..aku memang banyak simpan collection bebarang lame aku..buku sekola aku..majalah yang aku collect since zaman sekola..komik..baju yang aku suke pakai..gambo2 zaman aku sekola..CD linkin park..portable CD player..video cam arwah abah aku..


well..setiap benda yang kite simpan tu mesti ade sentimental value..n that's y gak la kite stick suke kat barang lame..sebab..banyak kenangan..


it's not a mistake to treasure something in our life.but.make sure that we do not stop walking.because.we need to treasure many things in our life.


aku dapat satu benda mase aku dok melepak ngan dr. 'psycho therapy' aku (Dr-xde degree in psycho-YANA)..


*ni conclusion dari conversation kitorang la.


kite akan selalu ingat orang yang pernah ade dalam hidup kite..even..orang tu pernah ade sekejap or stay lame dalam hidup kite..sebab..die orang yang pernah buat kite tersenyum dan menangis walaupun sekejap.


well..for your information..gentlemen..all women are like that..we always treasure u..even..u r someone that we used to hate..or we used to love..cause..for a while..u r the reason we happy n we cry..



well..love is a bitter-sweet things..

think about it....


No comments:

Post a Comment