Followers

Tuesday, November 22, 2011

auuuuummmmm!!!!




ye..MALAYSIA menang..ye..aku tau..camne aku tau..sebab..malam tadi..thanx to everyone yang tengok bola..aku terjage dari tido aku..huh..sebab..terlalu havoc..so aku bangun n terus join sesame tengok bola..aku tengok je..da masok part penalty kick..


aku minat tengok bola..tapi..oleh kerane semalam aku letih n tangan aku meragam sebab aku masuk bengkel..so..i took my medicine..n slept..n..yeah..aku terbangun sebab dorang bersorak kegembiraan or kesedihan pon aku xtau..huuuu..


aku tido balik bile bola da abes..sebab mase tu rumah aku da kembali ke keadaan normal..yeah..baru ley tido ngan aman..


pastu..aku bangun pagi..then..tetibe..ade satu call masok..sekejap aku terkejut gak..sebab..someone yang memang xkan call aku..tetibe call aku pepagi..


DIN CALLED..


yeah..DIN..nope..no..not 'him'


die call aku pon sebab ade hal antare aku n die..


membe aku minat kat die..membe aku jumpe die mase dorang gi kem SISPA or something like that la..ssince then..die minat kat DIN tu..then..membe aku mintak FB DIN tu kat aku..so..sebab name kat FB mamat ni xpasti yang die tu orang yang di cari ke bukan..aku bagi sekali no fon mamat tu kat membe aku..klaka pon ade..


tapi..highlight story aku ni bukannye cite kat atas ni..dan bukan jugak yang aku nak cakap kekawan lelaki aku ni layak tok ade peminat..here's the real story..


mat: apsal ko tepon ni..??
din: ko ape kabo mat?
mat: *gelak* ade ape ko tepon ni??xyah la nak tanye kabo ke ap??*gelak*
din: *gelak**gelak* aku tau ko tau ape yang aku nak tau..*gelak*
mat: *gelak* aku tolong kawan je..btw..din..dak tu comel kot..
din: iisshh..aku bukan cari comel pon..
mat: *gelak*gelak*gelak* ikot ko la din..aku tolong je..lau ko minat layan je r..
din: *gelak*gelak*yela..tau la aku..
mat: da..camtu jek?ko call aku sebab tu je ke?
din: xdela..aku call ni sebab nak make sure betol ke ko yang bagi no aku kat die..mane r tau ade dak yang jual name ko..
mat: ooo..xdela..


then kitorang borak gak r for another minutes..korang paham x ape yang aku cube sampaikan..?? tengok part yang aku highlighted tu..


aku sebenarnye terharu dengan ape yang membe aku wat..if die ade something yang die rase xyakin kat aku..die directly call n tanye sendiri kat aku..samada ape yang die dengar pasal aku tu betol ke x..even bagi mamat tu die ade sebab lain why he called me..but..aku tetap terharu ngan ayat die tu..that's why they r my friends..n that's what friends for..


ape yang bezanye kawan n bukan..camne die view aku..sebab ade je satu keadaan yang orang akan dengar something yang membuatkan dorang view aku as a bad person..but..true friends..dorang akan tanye,marah n bagi aku chance tok depends myself..aku ingat agi ape yang membe baik aku cakap mase aku tengah kecewa satu mase dulu..


'if die betol2 yakin n kenal ko,mat..die xkan dengar ape yang orang lain cakap pasal ko..die xkan kesah camne orang lain view ko kat die..die akan turn kat ko balik n tanye kat ko kebenaran tu..camne bebudak ni selalu wat kat kite..'


and..a'a..u r right..and din..u prove to me that u r my friend..n sorry sebab aku bagi no ko kat nat..sebab..aku rase die ok tok ko..siyesly..die comey n baik..hiii..










p/s:actually..aku selalu berharap yang situasi yang same akan jadi kat aku n mr.alien..die akan call aku n tanye ape je yang die keliru pasal aku..aku nak wat camtu..tapi..frankly speaking..aku pon ade macam2 benda yang aku curious kat die..n i need a clarification..tapi..i am a girl..so..i can't ask him first n call him first..cause..with him..i am always trying my best to be a girl..n behave like one..

No comments:

Post a Comment