Followers

Sunday, November 27, 2011

awal muharam

yeay!!




yohoooo!!!


malam semalam lepak umah yana..best woo..bukan watpe pon..just lepak tanpe hala tujuan je..tapi..dapat lepak sambil borak tanpe hala tujuan cam tu best gak..ingat zezaman sebilik n serumah dulu..hahaha..


ari ni..1 MUHARAM..


ye tahun baru bagi tahun hijrah..so..sebelum masuk waktu maghrib tadi..bace doa akhir tahun..then..da masok maghrib bace lak doa awal tahun..


eerrrmm..tu je la yang aku wat tok sambut tahun baru hijrah ni..


aku pon harap dengan mulenye tahun baru ni..aku dapat mulakan sesuatu perubahan dalam hidup aku..tu je la niat aku..nothing gempak pon..sebab aku just rase yang i need something new with my life..hopefully..a fresh start for me..


semalam..mase beborak ngan yana..die cakap aku kena cari rebound..n aku pon rase camtu..sebab..i need to do something with this thing..tapi mane nak rembat rebound tu..eemmm..yana..nak tolong aku x??


susah ke..ape ke..aku rase aku memang kena cari gak..first thing yang aku nak sangat wat skrang ni..stop being a pathetic person..


tu je r wish aku tok tahun baru ni..eemm..bukan wish kot..lebey kepade azam aku..


STOP BEING A PATHETIC PERSON

No comments:

Post a Comment