Followers

Sunday, November 20, 2011

saye sedey DAEM saye kawen



my life would be much better if they can say that straight to my face..


aku baru je pas chat ngan ex-roomie aku..da macam akak la ngan aku..sdey gak cite yang die share ngan aku malam ni..mamat yang die minat da pon selamat jadi suami orang..


bayangkan lu korang kat situasi akak tu..lau aku..siyes aku xtau nak watpe..dengar cite mr.alien aku da ade awek pon aku da xbetol da..ni kan lak tetibe dengar yang mr.alien aku kawen..maybe aku..huh..siyes..aku xdapat bayangkan..huwaaaaa!!!!


jangan la ye..jangan la aku dapat berite yang mr.alien tu kawen lak pasni..lau ye pon nak kawen..jangan la skang..sebab..aku tengah mending hati aku ag ni..hiiii..


aku tengah dengar radio skang ni..tetibe je aku kene dengar anugerah FFM..dapat dengar je..tapi xdapat nak tengok..sdey la..da la host die best..JOHAN tu..huwaaaa..


pastu..roomate aku gitau yang..my DAEM da kawen..hhhhhh...another HUWAAAAAAAAA!!!!





die da kawen..


huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!



ni gambo pre-wedding dorang..

hukhukhukhuk...skang saye da frust da..n jangan la..mr.alien saye nak kawen gak..hukhukhuk..tambah2 frust la wei aku..hukhukhukhuk..


*mop lantai agi..aku da okey da..*sidai kain buruk..


i wish u the happiness..hukhuk


semalam n arini aku keje karoke sensorang je kat dalam bilik..hahaha..nak gi melepak karoke..duit xde..


n membe ak cakap yang semalam mase aku dok karoke..aku berduet ngan katak kat belakang umah..hahaha..tetibe teringat lak something..huwaaaa..sye sdey lagi...

No comments:

Post a Comment