Followers

Saturday, November 12, 2011

i miss them

boley x lau nak jerit kuat2??


nak sangat menjerit.....


nak jerit yang AKU RINDU GILE KAT KAU..


kau tu ditujukan pade beberape orang..


1.ILYASA SYuN
2.NUR AQILAH
3.NURUL FArAH IZZEREEN
4.SHARIPAH ANIS FAZZUHA BALQIS
5.MOHD ZHARIF


then..aku rindu gile kat sume classmate aku zaman sekola dulu..surrounding skola aku dulu..hidop aku zaman kat sekola dulu..pastu dak2 yang aku kenal n sekepale ngan aku kat matrix..siyesly guys..i miss u all damn much..


aku betol2 nak korang ade kat depan mate aku skang..hukhukhukhuk..


kenape??


sebab..AKU RINDU GILE KAT KORANG..




n sebab lain..aku tengah sensorang kat umah skang ni..bosan r wei..nak study pon xde mood..sebab aku dok sorang..nak wat ape pon malas..best kan lau ade pakwe..mesti skang aku da gi date keliling bando BP ni..haih..


*that's y la ko xde pakwe mat..niat jauh nyimpang..ish3..anak sapo la ni..


tapi kan..even ade pakwe pon..lain gak rase die bile kite rindu kat kawan kite..camne best pon pakwe kite tu..still xdapat agi ganti tempat kawan2 kite bile kite perlukan dorang..


tu opinion aku la..sebab..aku ni lelain bile ngan pakwe n kawan..*specifically care aku ngan lelaki


bile aku ngan orang yang aku kategorikan as kawan..aku sangat la open..sangat la xkesah..ikot suke ati aku je..


tapi bile aku ngan someone yang aku categorize-kan as pakwe..korang akan jumpe aku versi pemalu n pendiam..cover sikit..


tapi sampai sekarang..aku rase sekali je aku jadi control abes depan lelaki..susah gak der..


selalu akak2 yang rapat ngan aku cakap..


kawan aku: "mat ni sume da okey da.tapi satu je xcun la."
aku: "ape die,kak?"
kawan aku: "care ko tu.care ko bercakap,care ko bergaul.kasar sangat"
aku: "aik?"


aritu cuti pon mak aku cakap benda yang same..huh..


kenape wei..attitude aku terok sangat ke??


eerrmm..mungkin la agaknye..tapi..lau aku tetibe change..nanti mesti kekawan aku cakap aku cover la itu la ini la..malas wei kene nganjing..


tapi..bile aku tanye soalan ni kat Yot n kawan lelaki aku yang sememangnye kenal aku dari dulu..dorang mesti jawab..


"ko da memang camni r mat.da ok la tu.nak jadi baik camne agi.agipon lau ko da jadi lain,da x best agi la"


well..aku put it simple je r..korang kene pakai mata hati bile nak kenal seseorang tu..kat situ la korang boley kenal seseorang dengan ikhlas..wise say..don't judge the book by its cover..


and siyesly..orang2 yang aku mention kat atas tu je la yang kenal aku ngan mate hati dorang..dorang xpernah merungut dengan perangai aku..dorang xpernah suruh aku berubah..n dorang selalu nampak ape yang orang lain xnampak kat aku..tapi..bukan dorang je..kekawan aku yang selalu ngan aku pon tau sape aku..tu la aku cakap..HATI tu penting bile kite nak kenal orang..


n that's the reasons why i miss all of u now..

No comments:

Post a Comment