Followers

Tuesday, November 1, 2011

bengkel,aku n luka

welcome NOVEMBER..!!!


ni last week aku kat sini before start cuti mid-sem..hehehe..xlame pon cuti nye..ade r seminggu..hehe..


tapi..totally can't wait gak r..


tapi sebelum tu..test wweek da minggu ni..haih..malam ni da ade satu test..ari kames agi..haih..pastu baru ley balik..tapi..naik cuti je..ade agi..menci tol..


tapi..sebelum tu agi..AKU MASUK BENGKEL..


best wo!!! experience new things..sampai pagi sok nye aku xdapat nak bangun gi kelas..sebab satu malam tangan aku meragam..xdapat tido..macam nak tercabot tangan aku..kat joint yang kat siku tu..pedih gile..sampai skang pon ade agi..haih..


jom tengok gambo yang sempat aku snap during bengkel smalam..





sebelum masok bengkel..ujan wooo...



ok..memule..kite ukur dulu besi ni..teliti tol kak mun..



ok..cutting time..




turn aku lak..aku suke sparkle tu..cam firework..edi interframe..haha



still agi syok main mesin ni..


pas da potong pakai mesin gedabak tu..kite repair pakai gergaji..ayu tol gergaji besi..



lepas tu..ni la jadi nye..penat aku tolak tarik gergaji..haih..



pas bukak sarung tangan..baru aku nampak luka ni..



nampak x luke tu..aku selalu camtu..selalu dapat luke..tapi xtau bile aku terluke..tau2 je sakit..tau2 je berdarah..nasib baik xbesar mane..just pedih je..tapi still berparut..still berbekas..even die segarit je..tu la aku..luke kat luar or kat dalam..same je case die..sedar2 da parah..haha






















p/s:setiap orang akan tinggalkan kesan dalam hidop aku..n setiap orang yang ade dalam diri aku pon ade care tersendiri nak tinggalkan aku..tapi..setakat ni..xde sorang pon dapat wat aku senyum pas dorang tinggalkan aku..



No comments:

Post a Comment