Followers

Thursday, December 1, 2011

handsome day

huahahahaha..


wat mase ni..tu la ayat yang selalu kuar dari mulut aku sepanjang hari..


well..bese r..bile rase gembira kan..kite ketawa la..simple je..


aku hepi..sebab..i am totally free today..free from any class..fuuhh..tapi..xbermakne aku boleh melepak di BP MALL..sebab..aku kena settle-kan sume interview research aku tok final project lak..adoila..leceh..ingatkan xde kelas dapat nak dating..hukhuk..


tadi..aku ngan group mate aku gi pekan Pt.Raja..sebab nak gi ronda2 tengok company mane yang boley tolong kitorang..salah satu tempat kitorang gi..hotel..sebab project tok management system info..so..kitorang kena cari satu company punye system..database system la..


ok..kitorang gi satu hotel ni..membe aku soh aku yang masuk tanye kat receptionist..aku pon gi r..even..malas sebenonye..aku ni susah sikit nak bercakap ngan orang..lagi r..nak bermanis2 muka..lembut2kan nada suare..adoiii..tapi..sebab..keje group kan..xpela..ngalah la..


aku 2 orang masuk la kat lobby hotel..sekali..yang tengah jage kaunter tu..gile punye HENSEM..siyes..HENSEMMMM GILEEERR..terpaku sat aku..


aku : assalammualaikum..sorry kacau..sebenanye saye ni nak mintak tolong sikit..
mamat lobi : ye..saye..*senyum..
aku : *lawanya gigi..*senyum..saye ni budak UTHM..kitorang nak jumpe manager hotel ni tok interview tok final project kitorang..*tahan nafas..
mamat lobi : *senyum...oohh..sebenanye..manager kitorang tengah busy sekarang ni..eemm..tapi..boleh je..yang penting ade surat black n white la baru boley proceed..*senyum lagi..
aku : ooohh..ok..xpela..time kasih ye..*senyum..
mamat lobi : ye..*senyum...


aiisshh..lau la aku dapat proceed intebiu kat hotel tu..boley x kalau aku intebiu die je..hehe..muka macam pan-asian wo...gigi lawa je beb..kulit halus je wei..mate die..adoila..cantik..hensem r..bukan type jambu la..sebab die xset rambut cam korean..tapi lau die set rambut korea..mesti jambu..suare die..susah nak cakap la..


ooooopppppsss..


stop r mat..zina mate da ni..aiissshh..astagfirullah...ape nak jadi ni..


*tapi..bukan salah aku pon..sebab aku kena bercakap ngan die..so..xsalah la aku pandang muke die..lagipon..sape soh die hensem..heheheheeheehe..


lepas tu..membe aku kena tarik aku balik sebab aku nak dok lelame kat depan hotel tu..hahahaha..part ni bohong r..i still have my conciousness ok..camne minat pon aku kat someone..i never make they see me as an easy person..hehe..my pride in front of them is my prior..huhuhu..even kat belakang..separuh bengong..hahaha..


biarla..tu kenangan kan..arini..aku jumpe mamat ensem tu pon as kenangan gak..hahaha..


eeemm..


aritu..ade gak aku chat ngan SYUN..then..die cakap yang die baru balik tengok konsert A7X..aku memang da tahu agenda die..that's y gak r..aku pesan kat die awal2 supaye die belikan aku shirt A7X tok aku..aku minat band ni..aritu die gi tengok Yellowcard..rugi gile aku x pesan shirt..aiish..


ok..sebab die da gi tengok concert tu..aku assume die da ade t-shirt tu tok aku..sebab aku memang sangat berharap yang die xlupe..


tapi..*tulis sambil asah parang..


die..X BELI PON..ggrrrrrgggrr..*libas2 parang yang tajam


nak tau ape alasan yang die bagi kat aku..


*shirt tu..xsesuai la matun ngan ko..ganas sangat..aku da plan da nak belikan ape tok ko..tapi bukan shirt tu la..pompuan x bagos la pakai shirt yang ganas2 camtu..*


eeeemmmm..
*cairrr..hikhik..tapi..still rase xpuas ati..sebab..aku still nak t-shirt tu..aku nak skull print shirt..


tapi..aku da cool down da..sebab..niat kawan baik aku ni murni..sebab nak suruh kawan die ni jadi CUTE je..


THANX A LOT..


tapi..aku kembali berapi..bile..die tag aku kat benda ni..



nak jumpe dak SENGAL x?? yang pakai baju rolling stone tu..HUH




tetibe aku rase cam kepale die pon ensem lau nak ganti tengkorak kat stage tu..amacam bro??
sape cakap skull print tu ganas..??? new trend ok..n make me look even more cute..huh..



No comments:

Post a Comment