Followers

Thursday, November 17, 2011

aku xde mood

greetings guys..n girls..


aku baru balik test..


jangan la nak tanye camne ngan keadaan aku pas abes test ni..


eh..xla..ak xsdey la..aku hepi gile..sebab..AKU DA LEPAS WAT SEMENTARA WAKTU NI..


tpi..*bunyi kaca jatuh ke lantai..


esok..luse..tulat..langkat..aku kena sibuk ngan assignment lak..mak aih..bz hidop aku..tapi..xpela..da puas berehat da..


aku still agi xdapat McD..apek xde kelas lak malam ni..n aku pon rase malas lak nak kuar gi beli memalam..haih..kan best lau ade pakwe skang ni..boley la..aku merengek..hentak2 kaki nak McD..pastu xsampai 5minit..da ade McD kat depan mate..syookk gile..tapi..ade ke pakwe yang camtu..lau ade yang sanggup wat camtu..emmm..boley la jadi pakwe aku..hahahahaahhahaha...


esok..17/11 kn..lau ikot jam aku da masuk 17/11 pon..so..adik2 yang amek UPSR aritu..nnti kol 10pagi..ley lak gi check result korang ye..GOOD LUCK!!!


aku xtau nak post ape lagi sebab aku tengah pikir something..


aku nak jadi macam dulu balik..AKU RINDU NAK JADI CAM DULU BALIK..aku nak cakap ngan die tadi..tapi..tengok care die ngan aku..nak tego pon cam segan je..nak wish bday die pon kat SMS je..nape kite x jadi kawan cam dulu lagi ek???aku nak sangat tego die..tapi..bile nampak die..aku just boley senyum je..nak pandang pon xberani..siyesly..AKU RINDU DIE..aku jeles tengok orang len rapat ngan die..sebab aku nak jadi kawan die pon susah...


eerrr...sori la ye..aku terlebey emosi lak..hiii..korang ley terus kuar dari blog aku lau xnak bace benda yang mushy2 ni..









hepi bday..hope all u wishes come true..




















p/s:nmpak die je..aku terus lari..maybe nampak aku ni sombong sebab xtego die dulu..tapi..aku wat macam tu bersebab..nape la..yg chat ngan aku bukan die lagi..cam dulu..nape la die mesti change..nape die da ade awek???haih..

No comments:

Post a Comment