Followers

Monday, December 5, 2011

health problem..

argghh!!


aku tensen tol la..aku pon xtau ape nasib aku setiap kali aku gi klinik..aku mesti dapat satu penyakit..ape ni beb..


tadi..aku skip kelas then terus gi PKU sebab aku da xtahan tergaru2..siot tol la allergic ni..ni sume sebab syok tol melantak daging kurma kat umah orang kawin..aku balun boleh tahan gak banyak..then..start bintik2 merah muncul kat tengkuk aku..kat pipi pon naik..aku wat derk je..then gi BP..pagi tadi..membe2 aku tego muke ak ad bintik2..gatal bukan main..hampeh la..


aku tahan sampai kol 3 je..sebelum bengkel start aku cabut gi PKU..sampai PKU..M.A kat situ dengar je r aku merungut..pastu..aku tanye satu benda yang wat aku selalu musykil..


satu agi penyakit yang da lame aku ade..bile tangan aku kat rest mode..tetibe je tangan or kaki aku menggigil..lau slow xpe..sekali die gigil..gegar gak r kerusi aku..membe2 kat matrix aku dulu diagnose aku ade PARKINSON..siot!!


baru la tadi aku discover yang aku ni sebenonye ade gastrik..fuuhh..lega gak aku..mane r tau betol ke aku ade PARKINSON..parah..



ubat...haih..




and..aku hampir pengsan sebab tercium bau ubat yang sangat kuat kat farmasi tadi..hadooiii..ni pon kire allergic gak..






p/s:n satu agi penyakit yang aku dapat sebelum sampai kat PKU..angau..bese r..da dapat berborak agak panjang ngan pujaan ati kan..angau aku datang balik..yang syok nye..aku pon xsedar ade ramai dak dalam kelas yang kat sebelah tempat aku borak ngan die..da la pas die blah aku leh lak tersengih2 sensorang..parah..



No comments:

Post a Comment