Followers

Monday, December 19, 2011

kawen awal

ok.kite escape jap from korean drama..


aku baru layan cite 49 days..well..so far memang best r beb..mantooppp..



ni pelakon cite ni..best beb..


feveret character dalam cite ni..lelaki ni sangat la setia..n sweeett..


eye candy beb..JUNG IL WOO..comeyy..




weekend aritu aku balik..sebab bile kire2 balik..da dekat 2 bulan gak aku x jejak kaki kat Pasir Gudang tu..saje nak lepas rindu kat orang2 Pasir Gudang..mak aku pon da membebel gak r sebab aku da lame xbalik..tu la mak,akak nak ngan orang Pasir Gudang xmo bagi..lau x tetiap minggu akak balik..dating..kui3..


1st story r ea..antare sebab aku balik selain rindu..aku sebenonye excited nak jumpe ngan kawan aku zaman sekola rendah dulu..kitorang ni kire boleh dikategorikan as close friend la zaman kekecik dulu..da lame gak lost contact..but recently aku ade try contact die kat FB..skang ni pon die tengah practical kat MMHE Pasir Gudang..so..aku pon ringan tangan nak tanye..then..guess what..for practical ni..die stay kat TAMAN CENDANA..n more surprising..umah die kat bawah umah aku je..


what a small world.full of surprise.tapi xdapat nak jumpe pon..sebab..


adik2 sedare aku yang tengah sebok cuti sekola skang ni..lumbe2 nak memenuhkan jadual aku tok weekend ni..haih..nasib baik aku seorang akak yang baik..


so..kitorang sume tengok wayang n melepak kat Jusco Tebrau..nasib baik la akak korang ni still single agi..lau x..memang selamat tinggal r..kah3..



best.comeyy.


tapi..have fun gak tengok cite ni..gigil2 gak la gelak tengok kecomelan tupai tu..btw..chipmunks is one of my feveret pet..hehehe..chipmunks tu tupai tanah kan..ok..time aku kecik2 dulu..i had chipmunks tau..hehe..


tapi..mase aku balik tu..mak aku..haishh..susah la..siyes..susah gak bile still single in a family yang mostly pompuan dalam family tu cepat sangat laku..iishh..aku pon xtau kenape..tapi..dalam family aku ni..aku da tergolong dalam low market..hampeh..sebab..umor da 20 pon still agi no steady bf..haih..camne nak wat..aku memang da camni..hepi ngan hidop aku..average umo pompuan dalam family aku kawen is 25..above than that..memang susah nak jumpe..then..consequence tok orang cam aku..my limit age for being free from any kind of relationship is only 23..kalau pastu aku still xbawak pakwe jumpe mak aku..mak aku yang bawak calon jumpe aku..WT ****..


parents' choice..??!!


xpela..limit yang mak aku bagi sampai 23 kan..so..aku nak enjoy je r ngan mase yang aku ade ni..dating..going out..hehe..feel free for this time being..only then..kite pikir ape langkah seterusnye lak..hmpphh..



mak saye xmo kawen..


well..bace bende ni mesti korang rase cam xbelieve je..but belip it..my mak always do what she say..so..for those guys who fancy me out there *ade ke?..pick up the courage before someone else does..huwaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!




bagi aku video ni memang sweet..n aku memang nak camni..tapi..I AM NOT READY YET..

kan bagos lau aku lelaki..ley la aku apply kat mak aku..aku nak kawen ngan sape..hahahaa..sebab pihak pompuan memang jarang tolak pinangan..sebab..dalam case aku..aku yang minat ramai orang tapi xde pon orang minat aku..so..mak..face it..anak mak ni xboley gak nak kawen awal..sebab..xde yang minat akak...hukhukhuuuuuuuu... T.T








p/s:i am breaking.thorn to pieces.

No comments:

Post a Comment