Followers

Sunday, December 25, 2011

girls day out = IMPOSSIBLE with HOLMES

yee-haaa!!!


BP mall couldn't handle us.no one can.


hahahahaha..


semalam..is a remarkable day for me.emm..us..aku, yana, wahid, n didi..*adik wahid..all-girls out..siyes best beb..lepas segala mala tensen yang dok ber-maharajalela kat kepale ni since 2mnggu lpas..sume tensen tu lpas semalam..hehe..macam banyak sangat je tensen tu..gebang je r mat..sebenonye lebey nak ber-jimba sebelum start study week ni..hahaha..


sekali lepas tensen..amek ko..aku bantai layan 2 movie..haa..amek ko..dengan duit dalam poket yang cukup2 makan je tok minggu ni..aku layan je muvie..ikot ati nak je sambung agi..hahaha..memang camtu la konsep aku n yana..wat dulu..fikir kendian..biar la ape nak jadi yang penting kitorang nak have fun..hahaha..


tapi..for self-defence..kitorang tengok movie yang berfaedah ok..SHERLOCK HOLMES n MISSION IMPOSSIBLE..ok..movie ni memang perlukan otak aku bergerak ok..bukan takat have fun je tau..kitorang gain knowledge gak ok..xcaye?? korang gi la tengok sendirik movie2 di atas..sangat mencabar minda tau..huh.


ok.tapi..tetiap alasan ni memang xberguna kat telinga mak aku..konsep mak aku lak..bebel dulu..reason tinggal belakang..haih..


well..like mom like her daughter..aku pon kekadang keep wondering..macam ni ke degilnye mak ngan abah aku dulu..??emmm..lau camni gak anak aku nanti..haih..make preparation r camtu..seram aku..hahaha..


da la.cakap pon xgune..tendang pon xkena..kite tengok gamba dulu la adui nye..





pizza hut..yana n wahid..


same kan muke dorang..name pon seperut..wahid n didi



ni pon kembar..kembar sekepale..


otak yana terlalu jahat..kite bunuh die..huwahahaha..



kite wat plastic surgery kat muke dak ni dulu..



hide our ke-TEMBAM-an..



sherlock holmes time bebi..



say YO!!!..my new love..more sweet..n more healthy..



smart.puas ati beb.wahid siap nangis bagai.aku..tergamam..


nganga.peluh kaki tangan.ngeri ulu hati aku.simple one.GREAT.



No comments:

Post a Comment