Followers

Saturday, December 10, 2011

ombak rindu n pengajaran

ombak rindu.


ye..aku da tengok da cite tu.


dalam penelitian aku..ye.cite ni sedey.sebab membe aku pon mintak tisu kat aku.n aku lak..air mate bertakung gak r.so.cite ni dapat tangkap emotion aku la.


yang xley bla..smalam mase aku gi tengok cite ni..ramai dak lelaki yang tengok n paling xley bla..ade je yang kesat mate..haih..tapi memang patut pon..sedey gak..


lau aku ade pakwe memang aku tarik pakwe aku gi tengok cite ni..xya r nak berlagak macho sangat kan..


bagi aku dak lelaki pon ley learn something r..sebab dalam cite ni..watak Hariz tu memang tahap sengal gaban la..lelaki panas baran.huh.so.better bawak pakwe korang tengok cite ni..bagi dorang keinsafan sikit..baru tau..huh..pastu..lelaki mesti ade pendirian gak..dalam cite ni Hariz kene kawen paksa ngan watak Mila(Lisa Surihani)..tapi..even hati die xcinta kat pompuan tu..malam pertama still ade..WTF..


tu pengajaran tok lelaki la..tapi yang tok pompuan..sume kena belajar jadi cam Izzah tu..sebab..dalam cite ni..die sorang pompuan yang pemaaf..yela..kena hina,maki,pukul pon die still gak cair bile kene pujuk ngan Hariz tu..die siap ley cool je depan madu die..sangat la sabar..haih..untungla lau dapat bini cam die ni..


tapi aku lagi setuju lau ade yang nak copy care watak Mila..sebab..die sangat strong..n even sikit degil..tapi..die sangat kuat..die tau ape yang die nak n die sangat setia..lagi satu die lawa..kui3..


tapi..watak paling cool bagi aku..mak Hariz(azizah mahzan)..bapak la..makcik ni memang memikat hati aku..care die cakap memang style..moden gile..hehe..so girls..lau teringin jadi nenek moden di mase hadapan ley r belajo care die cakap memang sangat cool..huhuhu..


tu je r yang dapat aku share lepas spent about 2 hours kat dalam hall wayang tu..pent gak dongak tengok cite ni..tapi..boley la..huuuu..












p/s:ke-tak-sedap-an ati aku bertambah agi semalam..isshh..being suspicious is not me..haih..

No comments:

Post a Comment