Followers

Tuesday, December 13, 2011

merapu gaban

haii..


arini baru sempat merapu something kat sini..sebab arini..


ye..btol..saye free..


jadual tok final exam aku da pon kuar..one word..


'TERBAEEEEEKK'


aku memang nak bagi bonus kat sesape yang keje tok susun jadual kitorang..sebab dorang ade satu sifat yang dipanggil..X ADIL..


sebab..


kenape antare students management tahon 2..kitorang kene abes paper lambat..kenape??
tapi..xpe..kitorang memang suke stay kat BatuPahat ni lelame..tengkiu sesangat..


ok.lupekan je pasal ketakadilan hidup kami ni..sebab..kitorang ni dak management in technical university kan..*ayt tacing*


so.ade 1-2cite aku nak share..


weekend aritu..aku gi lepak kat library agi..bese r..lately ni idop aku sepanjang weekend memang kat library je..dok bertape membekukan otak yang memang da beku ni dalam bilik explorasi tu..wat esseimen..xtvt normal tetiap kali nak abes sem kan..


tapi..ape yang luar biasenye..kitorang leh lupe lak yang library just bukak sampai kol 5 ptg je tok weekend..so..tanpe sedar diri..kitorang tros je r wat keje kat situ.tetibe datang abang library yang ensem tu gtau kitorang library nak tutup kol 5..still agi x sedar diri..kitorang still melepak selambe..pastu..kuar2 bilik je tengok sekeliling da gelap..aik??
turun kat lobi nak amek kat matrik..gi kat pintu utame..


EH,KUNCI???!!!!!


dan kami ber-6 meraung cam nak mati kat dalam tu..


tapi..nasib baik..ade agi librarian kat dalam pejabat..cehhh..*kesat air mate..


nasib baik abang2 tu xblah agi..lau x memang xbalik r kitorang..trus stay je r kt library tu sampai sok pagi...tapi..bile pikir2 balik..best gak melepak dalam tu satu malam..watpe nak risau..WiFi laju..PC berlambak..sofa empuk2..lantai besar..toilet lengkap..jangan takot sempit la..ade 4 tingkat agi..memang selesa la..rugi lak x kurungkan diri dalam tu..kui3..


then..setiap kali 1st day of the week je..aku akan ade bengkel kan..ni la kelas paling syok n satu2 nye kelas yang aku rase segar..sebab..aku xperlu duduk dengar lecture..hehe..


kitorang setelkan final projek..men sembur2 spray kat projek tu..da lame xmen spray2 ni..last aku men bende tu time aku tengah addict ngan basikal..tetiap minggu tukar cat basikal..sebab da lame tinggal zaman tu kan..so..skill aku pon da kurang la..kui3..tapi..boleh la..



aku ngan classmate aku..peace..aku tau..aku paling comey kn??



besstttt....



sebelum masuk kuliah pertame isnin aritu..ade something happen..n bile aku pikir2 balik..i realize yang aku ni rupenye..kejam gak..tapi..sebab aku malas nak beratkan otak aku..aku just let it go je kan..well..i just want live my life happily..


nanti ade mase aku share psal benda yang tengah memonopoli otak aku..da cukup panjang rasenye..mat..mat..wat assignment xlarat nak karang panjang2..wat bende ni larat lak ko..


da chow.

No comments:

Post a Comment