Followers

Wednesday, December 28, 2011

penghujung tahun.

start da study week.seminggu agi final.bape minggu nak cuti balik.balik JB.


haih.


cepat je mase berlalu.sedar2 da abes sem.lebih kurang sebulan pastu aku nek lak sem 2 in my sophomore year.pastu.bulan 9 2012 aku da jadi students tahun 3..mak aih..umo pon da tambah stahun agi.21 da umo aku tahun depan.da boley daftar as pengundi.haha.tue beb.


bile da ujung2 tahun camni.masing2 mesti nak wat flashback ngan ape yang da jadi sepanjang tahun ni.


emm..as for aku..emm..xde banyak event yang jadi..


tahun ni.umo aku genap 20.then.aku berkawan ngan ALIEN n suddenly..aku kecewa..then..something big happened to my family..n maybe that's all la kot.


simple je kan.nothing special.xde event aku dapat pakwe,bertunang,or else aku kawen.n xde ape2 event yang ley jadi tarikh ape2 anniversary..just a normal year past by..simple kan hidup aku.


its just that..tahun ni..emosi aku banyak terpakai la.from January smpai December..sume orang nak torture emosi aku..hampeh..letih beb..emotion fatigue agi hebat dari body fatigue tau.



to all..hepi study week..tutu pon da stat study tau..

aku jumpe satu quote tau..


never play with the feelings of others because you may win the game but the risk is that you 

will surely lose that person for a life time

-W.SHAKESPEARE-

No comments:

Post a Comment