Followers

Thursday, December 8, 2011

explorace yang bengkeng..

salam.


semalam aku memang xlarat nak menaip sebab..


pagi sampai tengahari semalam aku involve in EXPLORACE..letih xsangke habaq hang..
aku bukan ngan rela hati join xtvt ni ok..benda ni wajib tok kelas foreign language aku..uishh..susah la nak cakap penat die..


just imagine camne aku ok..


berlari keliling kampus aku..ulang alik..panas..panas ngan matahari kurang la..tapi hati panas bai..kenape??kenape aku panas??


1st situation..sekumpulan ngan sorang mamat yang aku bengkeng gile.


2nd situation..aku da ber-wish yang everything will go smoothly for that day..sebab..bukan selalu kitorang sekelas have fun sesame..so..fine la..even aku da tau akibatnye nanti..aku still datang ngan semangat..tapi..mamat yang mem-bengkeng-kan tu..wat aku n dak2 lain terase panas di pagi yang damai.kenape?pasal die group kitorang stuck.


3rd situation..aku xsuke berlari.


4th situation..dapat leader yang sangat selfish.der..ko pikir ko perfect sangat ke?even camne hebat pon ko..ko still perlukan orang lain gak r wei..that's what they called group, der...AAARRGGHH tensen aku..1st time aku jumpe spesies camni..haddooii..


5th situation..even kitorang kalah..aku still ok..tapi ade benda yang wat aku rase cam nak lambung orang sejauh mungkin..sumenye..sebab..MAMAT BENGKENG TU..ak memang bengkeng ngan ko r mamat..


tu je r..tapi..


ke-bengkeng-an ati aku terubat..bile..


1. aku da sampai umah.buang sume baju yang da macam kain lap kaki punye basah.dok bertapa lelame kat bawah shower.tido sampai bantal aku nek menyampah kat aku.


2. dapat call memalam n ade orang baik ati treat aku McD memalam.


mood aku totally berubah jadi great.mase balun prosperity yg free tu..ilang terus rase penat aku pagi tu.siyesly thanx to Mr.Apek a.k.a Daus..haha..(ni bukan Apek a.k.a Khairul Fahmi)..sebab..die baik ati malam tadi nak belanje aku makan.tengkiu bro..


esok.we all nak gi layan ombak rindu lak kat summit..well..sekali masuk rm 5..jimat sikit la..aku xpuas ati selagi aku xtengok ngan mate kepale aku sendiri..pebende yang sedey sangat cite ni..



ni group explorace aku..ichiban minasan..t-shirt kitorang lawa bai..



group kak nisa menang.dorang dak bahase arab.untunglaa.



peace all..btw..kaki aku nampak panjang.. ^^



xlarat pon pose gak wei..wajib tu..


senyuman aku.tengah penat ni.





p/s:aku jumpe mamat yang same cam muke alien..die pon join explorace..hikhik..tapi..dak tu xdapat nak compete alien..sebab..just nampak kelibat die je dari jauh..aku da rase hepi..penat ilang bai..



No comments:

Post a Comment