Followers

Tuesday, December 20, 2011

black forest mocha:debut

ok.


meh layan dulu lagu from my best friend's band..BLACK FOREST MOCHA..




ce try cari muka syun..

best kan lagu dorang..aku cakap bukan as seorang kawan tapi sebagai seorang pendengar muzik..


one word bro.PROUD.u make all of us proud of u..tetibe aku teringat zaman sekola dulu..zaman ko kurus agi mase tu syun..keke..ko selalu sain name ko kat buku nota aku..then bile aku marah2 ko mesti cakap..


"xpela..aku bagi dulu sign aku kat ko..t mase aku da feymes t xyahla ko nak susah2 terjerit2 minx autograph aku"

hampeh tol kawan..

kat ujung video ni..korang akan jumpe footage band ni..then mase aku dengar sore dak sengal ni bercakap..baru la aku realize..yang aku rindu gile nak dengar suare die..hee..cam da lame sangat xdengar suare yang menyakitkan hati tu..hiissh..cepat la balik sini mamat..susah r dok jauh sangat..nak tepon pon susah..

tapi..sebab kawan aku ni bukan vokalis so..muke memang xbape nak feymes r..tapi part gitar solo tu..aku tau tu memang part ko..nice..ko wat bunyi bingit gitar tu jadi best..hee..


dak sengal ubi tu pakai baju skola..


No comments:

Post a Comment