Followers

Thursday, January 26, 2012

aku bengang!

ok.

aku da fed-up..

sangat..!!

maybe lepas ni aku ley tulis beso2 kan..
AKU NAK PAKWE LA!

"ape kena lak dak ni?meroyan ke ape?"

aku tau sesape yang headline tu mesti ayat macam ni muncul kat kepale korang kan..?kan?

siyesly beb..

sape yang xnak ade pakwe..?
sape yang nak lepak kat McD sensorang while sume orang kat keliling sibok berkepit ngan pakwe..?
sape yang xnak rase hepi tetiap kali bace sms kat hp?
sape yang xmo letak 'in relationship' kat fb..?
sape yang xmo dengar orang cakap 'ANGELINA JOLIE kalah,awak lagi cantik'...huh??

aku pon nak.

korang tau x susah nak cari pakwe..bukan main pakai sauk pakai je..sampai pakai rembat je..

aku da bosan bile sume orang nak masuk campur hal ni..let it be..know what..aku agi risau n sedey bile xde pakwe..n i keep on meeting and admiring the same type of jerk...i am totally sick of it..sick of people see me like i'm a loser..sick of all those jerks..sick of all guessing..

so arini aku nak wat iklan la ye..pernah tengok xiklan kat surat kabo part yg iklan jawatan kosong..

VACANCY

special boyfriend-soul-mate for MAT

* 20's
*sedap mate memandang
*at least tinggi dari ak
*funny
*ade duit
*honest to me n to himself

p/s:yg lain aku evaluate sendiri.

ade yang berminat ke?


mood bengong menguasai kepale..otak penat kene tibai ngan YOT n AZLI..hampeh..perang sycho..hate it..

No comments:

Post a Comment