Followers

Sunday, January 1, 2012

apologies

hai.


btw..HAPPY NEW YEAR!!


selamat datang 2012..selamat jalan 2011..


so..to 2011 goodbye..


sebelum masuk 2012..aku dapat tau something yang shocking..ye..sampai kaki aku lembik bile bace..hearbeat aku naik ngan pantas..


so..to mr.alien..
*aku pon xtau die akan bace ke x entry ni..ngan tangan berpeluh aku menaip ni..


well..aku memang xtau nak cakap camne..sebab aku xtau lak yang aku akan kantoi..siyes..bengang..tapi..xpela..blog is public kan..sorry sebab mention about u in public..well..frankly speaking..memang aku kecewa..tapi..ko xperlu nak feel sorry pon..sebab..bukan salah ko..n..mase bace sms ko..aku lak yang rase bersalah..sebab wat ko rase serba salah..ape lagi yang aku boley cakap selain aku maafkan ko..lau ayat tu yang ley wat ko rase ok..aku xtau nak explain camne sebab aku takut makin aku jelaskan makin ko rase bersalah..well bro..it's hard..yeah..but..still..i am fine..xperlu rase berslah..sebab ko xsalah..anggap je cam mimpi..n pengajaran tok kite..thanx..sebab doakan yang terbaik tok aku..aku pon akan doakan yang terbaik tok ko..enjoy your life more..n selalu hepi ngan pilihan hidop ko..lastly..thanx..thanx tok explanation ko..n..aku mintak maaf tok everything..


so..tu je la..rasenye same panjang ngan sms da ni..sori r..kat sini je aku ley post..sebab..aku xde kdit nk balas sms ko..xde fb nk sent message kat ko..


well..lau ko bace dari awal..aku ade satu nasihat kat ko..


jadi pure x salah..tapi..dalam hidop ni..ade perlunye kite jadi jahat..kadang2..jadi jahat..dapat elakkan hati dan perasaan orang lain terluke..

No comments:

Post a Comment