Followers

Monday, January 23, 2012

gemersik kalbu..

ari kedua cuti..adoi..bosan.


da penat baring..aku bangun..nak gi melepak..xde geng..nak gi jejalan sesorang..malas nak nek bas..ni la padah xde lesen..lau aku tau..dulu lagi aku amek lesen..


mak aku pon da bising sebab aku dok terperap je kay umah..mak aku siap bagi offer aku keluar jejalan..masalah nye..aku xde geng nak gerak..skang ni..lau aku da bosan sangat..aku ikot je mak aku gi memane..tu pon mak aku bising..camne nak buat mak..orang single..camni la..nak wat camne agi..ye dak..
MR.DRAGON..u r amazing enough.. =)




so..tadi petang aku layan drama kat tv..GEMERSIK KALBU..penah dengar x? aku baru dapat tau yang cite ni is one of the adaptation from a novel..aku rase aku pernah bace novel ni..dulu la..aku pon da lupe camne cite ni..






bile tengok drama ni..aku teringat ape yang membe aku selalu cakap..


"mat,cite hidop ko ni lau buat novel..mesti bestseller..lau wat movie mesti kalah ombak rindu"

hahaha..macam2 kan..

ok.lau my life is like a novel..emm..yang penting aku nak setiap watak lelaki dalam novel tu hensem..tapi..in my life..setiap lelaki yang muncul mesti xbape nak ensem..tapi..hopefully watak utame novel aku ni..lelaki yang setara cam Mr.Dragon aku..xpon bagi je MR.DRAGON betol2..kekeke..

tapi..bagi aku..setiap orang dalam dunia ni ade cite die sendiri kan..life is about a story kan?just..kite xboleh nak tau ape final die..just ALLAH je yang tau ape hujung die..

recently..kat blok umah aku ni..ade 2orang meninggal..sorang nenek n sorang agi budak lelaki umo 16 tahun..surprisingly..both of them died selang bape jam je..nenek tu belah petang..dak lelaki tu malam tu pulak..nenek tu meninggal sebab sakit tue..while that boy..died from an accident..so tragic..aku nak share pasal that arwah budak tu je..

mase jenazah dak tu sampai..aku nampak ramai orang datang melawat..kekawan sekola die..sedey aku tengok parents dak tu..ramai kekawan die sedey..yela..kawan kan..makwe die sampai pengsan mase van jenazah bawak jenazah gi kubur..camtula..sedey..yela..all of sudden kan..

maut..semua kan tangan ALLAH kan?xkire lambat or cepat..tue or mude..

bile tengok camni..tetibe aku teringat kekawan aku..aku xmo la..xmo..huhu..tapi..tu kan keje ALLAH kan..tetibe..kalau la..kalau..that jerk..isshh..xmo..heaven forbid..memang aku marah..sangat marah..tapi..biarlah..

deeply..mase aku dengar pasal accident tu..aku terpikir die..look like i am a pathetic person rite? but..there's something inside me keep fighting each other..there's one keep telling me he don't deserve to be forgive..but the other keep telling me to forgive him..but..the pain still and always hurting me..so..my alter ego win now..

No comments:

Post a Comment