Followers

Saturday, January 7, 2012

FREEDOM

well..memandangkan beberape ari ni..aku akan merase sangat free..aku akan bukak blog aku ari2..kakakaka


xdela ari2 sangat..cukup r wat 1 post per day..hahaa..ni je la tempat aku dapat luahkan idea merepek aku..kakaka..


sebenonye aku tengah sibok nak belaja tukar URL blog ni..tapi malas nak ngadap lame sangat kan..so..aku tinggalkan dulu..biarla..someday nanti la..


arini..aku spent day kat BP mall..*tu je la tmpat melepak yang convenient kat BP ni..haih..


tengok wayang cite ni..THE DARKEST HOUR




bagi aku yang nak release tensen ni..muvie ni..hurmm..lau korang dak engine yang baru nak release dari ape je yang berkait ngan science physics..better xyah tengok la..sebab..cite ni akan wat otak korang bekerja..


da la ngan visionary problem yang aku hadapi skang ni..n fakta2 physics yang sememangnye da lame aku tinggalkan ni..kesimpulannya..aku xdapat nak catch up ngan cite ni..best tengok effect die je..cun..alien tu kool..pkai light je wei..keke..tapi alien tu memang cold-hearted gile..ganas gile die bunuh manusia..sampai jadi debu..jahat abes la..


*sile bace ngan mood yang sangat excited.. 


pas da best cuci2 mate kat BP mall..balik r ape agi nak wat..bukak2 lappy..melangut agi cek FB..tengok blog..isshh..bosan r..


haa!!baru ingat aku ade agi satu cite yang aku x explore yang dok ber-maharaja lela kat dalam pendrive ni..


ABSOLUTE BOYFRIEND






3 benda yang aku nak sangat skarang..1.McD..2.lari..3.terbang

No comments:

Post a Comment