Followers

Wednesday, January 11, 2012

mat dak innocent??

hailo leng chai!!


apa cita?


apa cita agi bhai..bukak buku study agi la..otak mau rehat tapi mase x bagi lak..entah..haha..


tapi..yang aku pelik..bace camne pon..kepale n otak aku still agi kosong..blank..eemm..maybe..memory aku da penoh kan..normal r..sume benda ade limit kan..xkire camne hebat pon kan..


tapi..xtau nak delete mane satu dalam kepale aku ni..aku rase sume bende penting..sume benda ade value die sendiri..


tapi...


sampai la just recently..aku da tau nak delete ape dalam kepale aku yang penoh ni..


sebenarnye..bile korang bukak n bace entry aku..then bile tetibe korang mule xpaham ngan hala tuju entry ni..korang ley wat conclusion tok tinggalkan blog ini dengan segera..


bile emosi kite bercampor aduk camni..nak pikir straight pon xdapat..nak mengeluh pon xtau..nak buat ape pon xdapat..so..aku rase agi bagos aku lepak sampai cool..


tapi..kali ni..xdpat lak care nak cool down camne..penat da wat macam2 tapi xdpat gak..hebat gak penangan die kali ni..hebat r bhai..kali pertame dalam sejarah..


aku ingat..new year camni..dapat la aku tarik nafas lega dari segale masalah yang aku ade sepanjang tahun lepas..tapi..makin meningkat umo aku..makin hebat lak ujian hidop aku ni..lau start tahun pon da camni..ni kan pulak nak sampai ke ujung nanti..


meh aku share camne aku rase sekarang ni..


sila ambik pisau..ye pisau..then..garit kat jari korang..make sure pretty dalam sikit ye luke tu..then.. squeeze sikit limau nipis kat luka yang berdarah tu..pastu..rendam jari tu kat dalam air garam..pastu..letak jari tu kat iron baju yang tengah panas.. 


macam tu la rase die..da rase..??


tetibe aku terpikir lak..ade sesape ke yang cukup bodoh nak wat cam yang aku mention kat atas tu..mark my word memang xde la bhai..aku pon xmo lau kawan aku soh aku wat camtu..gile ape..


abes tu ape gune korang jadi kawan lau xnak share kesakitan yang kawan korang tanggung??

pasal tu la..aku do my very best tok dorang..sebab aku xmo dorang rase sakit..sebab..bile dorang sakit aku gak yang sakit..


tapi..baru aku tau xsume orang ade pikiran camtu..aku ingatkan aku ni da hebat da..rupenye..aku still naive lagi..bodoh tol aku..selalu yakin yang orang kat sekeliling aku xkan sakitkan ati aku..bodoh btol aku..sebab selalu pikir yang sume orang akan treat same way cam aku treat dorang..


see..naive kan aku??baru aku sedar yang sebenarnye aku ni lebih innesen dari yang aku pikirkan..n rupe2nye aku ni senang nak kene buli rupenye..lembik..isshh..malu bhai..


hahahahaha


*minum honey dew.



botol die pon da ade feel cam heineken..hehe


bangge dowh..korang innesen ke cam aku??xkan??aku dak innesen bhai..korang ade ke??xde kan??


last word aku tok dorang..


beb..ko nak treat aku camne pon..nak hentam aku camne pon..wat la bhai..aku rase care camni memang suit dengan ko..ko wat aku sedar yang world is not made from sugar and honey..n make me realize i am not alone to face everythings..i've ALLAH beside me..



so mat..keep your head up..proudly..

No comments:

Post a Comment