Followers

Sunday, January 22, 2012

year of YONG~~!!

tadi aku tengok nightline..baru aku tau..tahun ni..lau ikot zodiak chinese..tahun ni..tahun NAGA..DRAGON..





pastu..dorang cakap yang tahun NAGA ni..tahun life changing..sebenonye banyak gak wartawan tu membebel tapi aku lupe yang lain..yang bab tu je yang aku sempat tangkap..hee..


aku just terpikir je..sebab..xbek nak percaye ngan benda camni..hee..tapi..meh sikit kite komen pasal benda ni..


tadi..mase tengah tunngu nak d/load video kat u-tube aku klik2 r kat result google pasal year of dragon ni..susah gak aku nak paham bacaan zodiak ni..tapi..basically..tahun naga ni bawak good luck gak r..sebab..naga ni memang binatang paling hebat dalam zodiak..n satu lagi statement yang aku tertarik mase aku bace tadi..tahun naga ni bawak luck..either it bad or good..so..kite kene pandai camne nak turn the table..nasib baik ley tukar jadi buruk..n vice versa..


so..pas aku pikir2..aku harap tahun ni..is my life changing time la..yela..pas ape yang jadi kat aku this recently..aku rase tu la starting tok hidop aku berubah..this recent incident..change my point of view dalam hidop berkawan ni..well..xsemua kawan ni paham ape erti kawan..n..bile dengan kawan ni..ade masenye..kite xperlu nak mengalah selalu..sebab..bile dapat kawan yang xpaham bahase..ni la jadinye..pijak kepale..
n lagi satu..xsemua gak lelaki muke baik ni baik..sometimes they are more worst than orang yang muke cam perompak or penyangak..(*ni kalau pak ude aku tau pasal blog ni..mesti die bangge)


so..aku hope next stage for my life changing process is i find someone to heal the pain that jerks left to me..someone that can change my point of view about commitment n learn to trust others..so..i need a dragon to help me for that..hope that MR.DRAGON can change me to someone better..


nak tau sape MR.DRAGON ak?



mr.YONG = mr.DRAGON

 ok.in korean YONG is DRAGON..so..i want YONGHWA being my MR.DRAGON..can?


ěš©~~!! - YONG - YONGHWA

No comments:

Post a Comment