Followers

Sunday, January 8, 2012

pakwe robot..

directly live from..


atas katil..hahaha..tulis entry sambil baring2 selesa..sambil ditemani cik Ben,Bucang ngn Bubu..dengan otak yang xperlu nak pikir ape2..tersenyum manje..


ye..inilah situasi yang aku harap2 kan sesangat sekarang ni..sebab..ape yang tengah berlaku sekarang..sengat berbeza..


esok nak exam JEPUN beb..tapi..aku..masih begini..di sini..depan laptop..ngadap burger shop..huwaaa!!nape la level ni susah sangat nak score..haisshh..letih r kene ulang banyak kali..ko paham x??apsal la alien ni mkan benda yang susah sangat aku nak wat..leceh tau x??grrrrr..*tekan2 tikus2..hisshh..


ok.ni la cre aku lepaskan geram tersirat dalam ati perut aku..ye..aku tengah geram..sebab ape??xyah nak mention la kan..sbab arini sume orang keliling aku ley rase ke-tak-stabil-an mood aku..


semalam..sebelum mood aku berubah..aku sempat layan satu movie korea n satu series jepun..hehe..


you are my pet n absolute boyfriend.



you are my pet : kim ha neul, jang geun seuk


pas tengok 2 cite ni..siyes..tetibe aku nak ade pet ngan pakwe robot..


hikhik..


sesape yang pernah tengok 2 cite kat atas ni..mesti tau cite ni pasal ape..hehe..morale from these stories..pakwe robot agi cool n macho dari pakwe orang..kakaka


pas tengok cite ni..aku pon start pasang angan2 nak cipta pakwe robot..keke..then aku ley set sendiri camne ciri2 yang aku nak kat robot tu supaye jadi pakwe yang terbaek tok aku..hehe..best wo..tapi yang penting muke robot aku mesti macam mamat ni..




mizushima hiro.. ^^

siyesly..lau ade pakwe muke camni..memang da dpat wat aku hepi da bhai..pastu perangai pakwe robot aku mesti seperti di bawah..


> tahap caring : normal..eh..x..lebey sikit..
> tahap ego: standard lelaki normal.
> tahap jeles: xbape nak jeles..normal..
> tahap romantik : secukup rase
> tahap funny : able to make me smile n laugh..
> tahap pandai : complement tok tahap pandai aku..
> tahap kaya : emmm..let's say..ade keje yang halal n xbergantung harap kat sesape..
> tahap baran : emm..when necessary je..
> ciri2 tambahan : always there whenever i need someone..make me feel very comfortable..*muke mesti ade features cam mizushima hiro tau..wajib..


hehe..camtu je yang aku nak..simple je..xsusah pon..kan??


so..ade x programmer yang nak programme kan satu robot tok aku..hehe..


kbaikan ade pakwe robot..korang akan rase kurang sakit ati..sebab..robot memang di-program tok wat kite bahagie..xmcam manusia..manusia ade satu benda yang complicated yang robot xde..perasaan..


hahaha..



No comments:

Post a Comment