Followers

Thursday, January 5, 2012

wish list 2012

January starting beb!! 2012 moving..


hakikat tahun ni..


I AM TURNING 21..21..21..


terbaek r mat...ko xsedar agi ke yang ko da tue??cbe tengok balik perangai ko skang..r u behaving like an adult now??


no??


so..bile agi nak berubah??hisshh..


aaahh..biaq pi la nak tue ke ape ke..yang penting aku hepi ngan hidop aku..huh..everyone's aging..bkan aku sorang je..ye dak??


tahun ni memang sangat mencabar..muncul2 je bulan baru di tahun baru aku xdapat nak tarik nafas ngan sempurna..sebab..FINAL EXAM..despite ngan memacam benda nak jadi..aku tabahkan ati amek exam..n satu permulaan yang baik sebab..tok exam kali ni..paling tak..aku bukak gak r buku..even..xdpapat gak nak jawab se-perfect mane..aku saje je mention kat sini..sebab..xde sape pon nak puji aku rajin belaja..hakhak..even xserajin mane pon..kikiki..


baru malam ni aku ley tarik nafas lega pas 3ari paper aku berderet..isshh..sesak nafas aku..


hehe..


am i mumbling something that is not important??is it??


sebenonye..pas insiden aritu..aku malas da nak bukak blog ni..bukan ape..well..aku takot particular person will view as someone bad..


*ek eleh..ayat cam ramai je yang view blog ko..macam la ko ni Amalina..ade orang nak hack ko..kahkahkah..


well..i learnt something la..from that incident..do not be off guard..hahahaha..n forget about the past..its 2012 already..don't keep on living in 2011..hahaha..


well..pasni lau aku nak luahkan segale perasaan aku..aku kene pandai susun ayat..n need to be more sarcastic..smpai ramai yang xpaham..hahaha..sebab..lau senang sangat nak paham..ni la jadi die..sampai beku separuh badan cair separuh badan.. nak nangis xdapat nak ketawa xtau..


hahahahaha..


so..u've got a wish list to-do x for this 2012..??


aku pon xde..tapi..tadi mase aku bukak FB..tetiba..something come out from my mind..



1st n my 2nd wish for this year..i want SP n AVRIL!!!


yeah guys!!!SIMPLE PLAN COMING TO TOWN..FOLLOWING..AVRIL LAVIGNE..!!!


perghh..dari aku kecik agi..aku selalu dreamt nak gi tengok konsert dorang..n now..aku still agi xdapat nak tengok dorang..huwaaa!!!!!


MAK!!!AKAK NAK GI TENGOK DORANG..XDAPAT SIMPLE PLAN..AVRIL LAVIGNE PON JADI R..HUKHUKHUK..


*whining cam dak kecik..hummm..lau aku spent duit PT aku gi tengok benda ni ley x??


syun n kila..jom tengok dorang..hukhuk



selamat exam sume..history happen..MIS


mood time exam.. :(

No comments:

Post a Comment