Followers

Tuesday, January 10, 2012

aku nak main gitar

ok.aku da dapat this year resolution.


selain daripade nak jadi remaje yang baik (hampeh)..aku nak belajar main gitar..


gitar akustik / gitar kapok


yang ni idaman ati..da pakar t..aku rembat yang ni lak..

ye..GITAR..




xde kaitan ngan memane pihak pon ok..sebenonye..da lame aku berniat nak main instrument ni..tapi..keje ter-pending je..sebab..xde mase yang sesuai..kebetulan kat umah aku ade satu gitar terbengkalai kat dalam bilik adik aku..maybe..untuk mem-busy-kan diri aku tok cuti sem ni..aku ley belajo men benda ni..


aku akan prove-kan..by the end of this year..i'll become someone who can pluck guitar and play my fevret songs..ermm..maybe kite boley short kan sikit time 2..sblum flight syun mndarat kat KLIA..*sempena die balik M'sia..


antare sebab aku sangat determine nak belajo main gitar ni..


mase kekecik dulu..aku sangat suka dengar akustik performance..smart..
then..sebab..sangat susah nak dapat someone yang boleh mainkan aku gitar..xslah lau aku belaja tok wat hidop aku hepi..
btw..ikot history kekawan aku yang jadi pakar ngan gitar ni..sumenye bermula bile ati tengah parah..nak distract kepale otak yang serabot ngan benda mushy2 yang x kemane tu..rembat gitar..try belaja..then..here there are..new love found..ms.guitar!!
lagi satu..aku nak YONGHWA..yela..bile aku da pandai main gitar ni..so aku da setaraf ngan die..n..pernah dengar x..music is language kan??so..aku xperlu nak belaja bahase korea..belaja main gitar n maybe aku ley dapat die..*terus bermimpi...



sweet n lovely as ever..




here is my 1st attempt to learn it..



note tok 1st basic lesson..thnx YouTube..


amacam..??


tapi..supposedly..skang ni..di mase aku dok surf nak cari tutorial how to learn guitar..aku sepatutnye cari tutorial camne nak wat full report tok technical writing aku..or else study something that will help me in my final next 2 days..tapi..ape yang aku wat..instead making note for my next paper..i make a note on learning guitar..haiyoo!!


STREESSS!!


btw.arini mood aku best sebab..aku dapat a good combination of healing drugs..


McD + YoT = laugh hardly.
forget entirely where the pains come

thanx to Yana n Wahid sebab angkut aku gi McD..n thanx to YoT sebab nak layan aku chat..n yeah..make me smile n laugh hardly,bro!!



same x..??cute..n yeah..aku pon da mcam badan panda ni da..moncit..


smile and laugh is a good healer to every miserable.always smile n make world yours!

No comments:

Post a Comment