Followers

Friday, September 2, 2011

?

Heloooo...


Aku baru balik dari bertape kat c.square jb..hehehe..adik sepupu ak ajak dok melangut kat situ..aku bantai 2 muvie wei..hantu boncemg ngan final destination..smarttt..


Well..my day goes very well..until just now..


Dlm hidop aku..aku xsuke ngan perkataan ni..BETRAYAL..


Sbab..word tu dpt wat aku ilang kepercayaan kat orang tu..n ak memang x suke nak jadi pesimis kat orang..especially orang yang aku sayang..


Honestly..kkadang aku rase cam aku ni banyak menyusahkan orang sekeliling aku..especially kekawan aku..aku selalu share n talk ngan dorang psal life ak..tpi..xramai kekawan aku yang wat benda yg same kat aku...kkdang bile sensorang aku terpikir ape yang da aku wat tok kekawan aku..


Bagi aku..a friend is someone who can be a shoulder to cry on..a place to share everything..


Tapi...sekarang ni aku rase yang aku ade ramai kawan but..aku x pernah jadi seorang kawan..


And..bile otak aku terpikir benda ni..aku terpikir soalan ni..


KENAPA???


Susah ea nak cakap kat aku???
Susah ea nak caye kat aku???


Aku tau sume orang akan berubah..


So...tu je la yg dapat aku cakap..




p/s: da la...since arini..just do whatever u want..cause i am nobody..i'm an invicible to u..
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment