Followers

Wednesday, September 14, 2011

shophomore year

helloo ollz..


first word..


WELCOME TO SHOPHOMORE YEAR


start 12hb aritu aku da officially jadi 2nd year student kat UTHM..hehe..senior beb..huahuahua...*gelak jahat aku.


best ke jadi senior??


well..sebenarnye xde ape yang special pon..sme je..senior pon belaja gak..yang paling x best..kelas da mule banyak..yang tukang susun jadual da mule tunjuk taring..perrgghh..seminggu penuh aku full pack..mak aih..letih gile..da memang gile da pon aku skang ni...


AAARRRGGGHHH!!!!!


yang wat aku tambah tensen..fakulti aku da tukar baru..addoooiii..cantik tu memang la..tapi..pening aku..banyak kelas aku kat tempat baru..pastu pusing satu fakulti nak carik kelas..pening aku..n sebagai senior kekonon nye..kelas kitorang ade kat merata kampus..satu ari je aku boley travel satu kampus..nasib baik la kampus aku x sebesar U yang lain..lau x sure aku apply kereta sebijik kat mak aku..haih..


ok..another thing is..tahun ni aku da start dok umah sewa..macam yang aku pernah mention..rumah sewa aku xdela jauh..so..aku mmg boley ulang alik jalan kaki je..tapi..mak aih letih gak der..


start sem baru semangat pon baru kan..??so..to everyone yang baru masuk shophomore year..welcome and do your best..huuuu..










p/s:semalam..membe aku gitau die jumpe mr.alien..die kate sempat gak la borak2..jelessss gile aku..satu malam aku disturbed pasal benda tu..haih..nasib baik la pagi tadi..aku gi fakulti..then tengah isi borang aku nampak die tengah tengok jadual..hepi gile..even aku xdapat borak2 ngan die..at least aku da nampak die sihat je..even nampak agak kurus..but..still charming as always..n aku still agi rase same cam setiap kali aku jumpe die..aku tukar name die la..from MR.ALIEN to KETENGKOI..

No comments:

Post a Comment