Followers

Saturday, September 17, 2011

an evening in tebrau

Selamat ari Malaysia.!!!!


Arini..cuti umum tok sume tmpat yg terletak under Malaysia ...so..ak pon balik jb r weekend ni..bosan gak dok umah sewa..balik r jap..my mak yang soh ok..bukan sebab aku homesick k..agipon aku belom biase agi ngan umah baru tu..hihi..


So..arini..aku ngan adik aku..spent time kat jusco tebrau..memula..aku nak g survey buku..tapi...last2..adik aku yang ketok aku beli buku rujukan die....adoooii..nasib baik bukan selalu aku berduit..huuu...


Pastu kitorg bantai tengok wayang..kitorg layan raya x jadi..perrrggghhh..terbaek r..pecah gak perut tengok cite ni..da la hall besar..macam tengok wayang dalam colliseum kat rome je...hehehe...



terbaek..


Pas tengok wayang..kitorg round lagi jusco tu..aku selalu cKap kat mak aku..aku xdapat agi nak round satu jusco..ha..harini..sampai xlarat aku round..letih wei..nasib baik aku pakai selipar jepon je..lau x..nangis kaki aku..


Mase aku lepak tunggu mak aku..tetibe je adik aku wat muke macam nampak Nang Nak lintas..muke memang tragik la..


'Eh,akim AF!!!!'


Aku pon xpasan..aku tanye balik..


yg mne..


yg lintas kT depan kite ni..


Adik aku punye excited sampai nak nangis..aku derk je r..die manusia gak..xyah la nak excited sangat..jauh ensem mr.alien ag..*mati r aku..kene maki..


Ok..r off to bed..mate aku bengkak..sok2 kite borak agi..see ya...








P/s: ak beli something for mr.alien...takutnye nak bagi...huuu
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment