Followers

Thursday, September 22, 2011

aku masak??

hello..


arini aku rse sangat seronok..sebab..wat pertama kalinye dalam sem ni..


 AKU XDE KELAS!!!!!!

oleh sebab aku xde kelas aku ngan housemate aku pon gi la cari barang basah nak masak la..hehe..since kitorang dok kat umah sewa ni la first time dapat masak ngan properly la..


ak xpaham nape gmbo ni senget..ni kari ikan..kak nisa masak..marvellous..


telur goreng..kak noni masak..pelengkap rase..


yang ni highlight menu..sayur goreng..aku yang masak..rase die..sekali makan..melonjak ke langit..huuu


thanks to all my roomie..sebab masakkan aku lunch and dinner yang sedap..sayur goreng tu aku masak pon dengan pertolongan kak nisa..hehe..sedap gak r..aku kan xmakan sayur..tapi sebab aku masak..aku rase gak r..nasib baik la carrot die x rse carrot..so aku telan gak r..aku makan udang ngan carrot je..kacang buncis aku asing tepi..hehe

sebab arini xde kelas so aku agak free..so aku spent time layan cite korea..ye..tu kan hobi utame aku..


best gak..sdey pon ade gak..part kenangan pompuan ni ngan bapak die sdey la..tetibe aku rindu abah aku lak..hehe..

ok..aku dapat info dari kawan aku..esok..result tok application JPA kuar..cuak siot..aku memang la xharap sangat..tapi lau dapat pon..alhamdulillah..hehehe..

for now..ciao..







p/s:yana jumpe mr.alien aku..aku lak..terus merindu..huaaaaaaa.. T_T
ssah bile da pandai rindu orang ni..hukhuk

No comments:

Post a Comment