Followers

Monday, September 26, 2011

first feeling

helloo..


how's ur life recently???


HAPPY?? SAD??


aku??


normal but a bit exciting...hehe..


pernah x korang rase hepi..sampai nak koyak mulut korang senyum..??


pernah x korang rase nervous..jantung korang berdegup cam nak tercabut..??


pernah x korang rase kawasan yang besar jadi kecik sebab korang cari something..??


but after all..tu la benda yang wat hidup aku during this week..aku rase sume benda tu..hehe..sebab..seumo hidup aku..aku xpernah sekalipon rase camtu..a new feeling r..hehehe..


btw..ni gambo yang ak baru snap kat depan fakulti..





ak ngan kak nisa..selekeh kan ak???


kak mun ngan kak nisa



pas amek pic ni..ade incident jadi..klaka pon ade..kitorang datang awal fakulti arini..kelas aku kat sini..then..kak nisa memnag suke gi awal..so..kitorang pon gir awal..dalam kol 7.30 da sampai da..sesame ngan kitorang ade sorang lelaki ni..ok..ak xkenal ok..da siap posing2..baru r aku pasan..yang ade orang lain selain kitorang kat situ..agak bengang gak..tapi..control je r..


tapi..mase aku tengah duduk..


"kak,boleh tolong snap-kan pic x?"


kitorang pon toleh r..aku berharap salah sorang membe aku akan kate ye..tapi sume bagi pandangan penuh harapan kat aku..so..


"ok"   ak cakap..hampeh..


da siap amek gambo..die cakap die nak sent kat mak die..


???!!


ok..aku pon terdiam je..dalam ati..nak gelak pon ade..tapi..xbaik la mat..


pastu aku masuk r kelas..sebelum aku masuk lif..dak tu pon senyum kat aku..n say thanx..i take it as a manners..baik kan aku???


pastu x lame lecture start..ade agi la dak kelas aku masuk..tapi..dalam ramai2 tu..ADE DAK GAMBO TU TADI..?????!!!


kitorang sekelas ke??dumbfounded gak r aku..membe2 aku da siap sedia nak nganjing aku..hampeh lagi..


aku rase dak gambo tu dak ex-dip la..tapi..ade ke patut panggil aku akak..lau dak freshies..logik r..tapi..lau dak 2nd year then dak ex-dip lak..siot gak tu..tapi..aku baik ati arini..so..i still take it as manners r..hiiii..








p/s:mr.alien keje part time..aku jumpe die smalam..even speechless n nmpak aku memang awkward gile depan die..but aku hepi..then..just now..he walked across my table in library..what a small universe, right alien??

No comments:

Post a Comment