Followers

Wednesday, August 31, 2011

entry yg aku sendiri pening nak letak tajuk ape..

selamat ari raye sume!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


happy merdeka all!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ok. happy merdeka raya baby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


hahaha...


semalam ari raye, arini merdeka..cun..huhuhu..


camne ngan raye korang..aku bese je..salam minx maap..pagi raye gi kubur arwah abah aku dulu..kat kebun teh,jb..then balik umah balik..makan ketupat rendang..then baru aku ngan konvoi family aku gi beraye..


kebetulan tahun ni..nenek sedara aku ade kat umah aku..so..segale kerja masak..nenek aku handle..so..aku ngan mak aku in charge ready-kan barang yang diperlukan je..mak aku lak tolong kemas umah..overall..xpenat la nenek aku memasak..sebab..SANGAT SEDAP!!!


balik beraye kat area batu pahat..kitorang semua balik umah la..then..kol 12 tgh malam..bunyi mercun cam nak runtuh flat ni..tensen aku..baru la aku sedar..eh..da MERDEKA..upenye..dalam marah2 kat orang yang pasang mercun tu..aku enjoy gak tengok bunge api..xpayah nak gi tengok kat dataran...kat tingakap bilik adik aku pon nampak..kekadang untung gak dok umah kat tingkat 5 ni..huuuuuuuuuuuuuuu..


da cite pasal firework ni baru aku teringat..yang sebenonye..ade benda aku nak share..ok..AMARAN AWAL..cite ni..memang xde kaitan ngan RAYA or MERDEKA..INGAT ea..


aku tulis ni pon sebab sepanjang jalan aku gi beraye..aku teringat kat topik ni..APOLOGY..huu..


so..a bit clue la lau nak wat aku cair.. ^^


first..SUNSET..


aku xsuke pantai..sebab panas...hehehe..tapi..aku memang suke tengok sunset..lagi2 lau dapat tengok kat tepi pantai..sebab..nampak sangat cantik..just nice..



romantic..

next..SNOW GLOBE..

aku sangat suke snow..salji..ntahla..maybe sebab seumor hidup aku xpernah lagi pegang salji kan..so..aku amat suke benda ni..nak tau kenape aku suke snow globe?? sebab kat dalam tu aku dapat tengok salji ari2..hiiiii...


craving gile..



next..FIREWORK..


since aku kecik aku mesti excited tetiap kali nampak buge api..hihi..sampai la skang..cantik..



smart..


 last..RAINY DAY..



looks sad..but..aku suke hujan..hiiiii




ok.enough topic..now aku nak share gambo ari raye aku lak..huuuuuu..



transformasi mat : KEBAYA beb!!!


die like gamba aku yg ni.. bahagie!!


smile.. ^^


sunset all over me..


sun rays all over me..




p/s:tahun ni first time i wear kebaya..put some make up on my face..am i change?? yeah..u the one to blame..but..thanx..u make me realize that after all..i am also a girl..thanx..

No comments:

Post a Comment