Followers

Thursday, September 29, 2011

big plan??

hell-yeah-ooo..!!!


asiignment wat aku pening..so aku escape-kan diri aku kat library yang sejuk gile ni..hehe..nak cari ketenangan ati n perasaan..layan feeling sensorang..hehe..cool gak kot..well..aku agi suke sensorang..feel more good..huu..


weekend ni aku nak lompat balik JB jap..bukan ape..my next big plan kne mintak a totally sure approval from my mother..bukan ape..nak mintak izan ngan berkat gak..so..t harap2 xde ape2 yang xdingini berlaku kan???


ape yang aku merepek ni..???


t la..aku gitau pasal my next big plan ni..some other time..huuu..aku just hope ape yang aku hajatkan dapat ditunaikan..orang kate lau wat baik..balasan die pon ok kn??


ok..next stories..


smalam aku hangout ngan yana..hehe..it's a part of my plan too..kitorang layan bowling n movie semalam..da lame xjadi spontaneous..ehehe..release tension gak r..



bowling alley..


pelempar bowling terhebat nak wat strike shot.. ^^


highest scorer wat peace...strike skali tu..


dak kalah ngan muke xrela..hahaha..


best gak r..tapi movie nye trip...emmm..let's say..bese2 je r..bini-biniku gangster..supposedly cite die ok..tapi..tetibe aku nye seat kat sebelah ngan mamat yang berlagak cam pengulas sukan lak..so..cite tu turn out hampeh..well..to those guys..aku nak korang tau..yang aku memang spent duit tiket aku sebab nak dengar korang wat ulangan skrip..aku memang dok dalam gelap tu memang nak dengar korang yang jadi suara latar..hihi..



7/10..jgn salahkan aku..huuh


aku nak share agi gambo aku wat latihan bahasa jepun aku..comey gak aku salin balik tulisan ni..



hiragana table..ni copy yang ketige tau..2jam aku xgerak darimeja study..huu


close shot


tungkus lumus aku..huuuu..
























p/s:da xde harapan agi da..i found that full-stop at last..thanx i think.. T_T  *be strong if its hard..

No comments:

Post a Comment