Followers

Friday, September 9, 2011

open house..

salam guys..


adoooiiii....letih tol arini..arini umah aku wat cam open house la lebey kurang..ramai gak yang datang..mostly kekawan adik aku la..pergghh..sekali die angkut satu rombongan cik kiah datang umah..hehe..well..papepon tu rezeki dorang la..mak aku pon memang masak banyak..


mak aku masak bakso..well..bakso ni kan indonesian food kan..or..more common kat orang jawa je la..so..membe2 adik aku ni kurang pandai nak makan bakso..da r tu makan ala buffet lak tu..mengagau memasing..ade yang terletak lebih cili..amek ko..berasap mulut..sampai abes air diteguk..huuu..nasib korang la..





ni la bakso..


hepi gak tengok dorang beraye..cam jenis rupe muke aku boleh tengok..err..ensem gak r..tapi..sume adik ngan aku..haih..xde can tol aku..dapat cuci mate je r..tengah syok jalankan tugas as tuan rumah..ayat ni ade gak kuar dari mulut mak aku..


"seumor ko 20 tahun,kak,mak belom pernah jumpe kekawan ko.xpernah agi jamu dorang makan camni"

aku dengar just senyum je la..dalam ati ade sikit sedih gak r..tapi nak wat camne..dulu..mase aku sekola..nak ajak dorang datang umah aku segan gak..yela..aku dok ngan arwah ayah aku..nak masak2 aku xpandai..sekarang nak ajak..memang aku kene ketuk dulu r..sape lak yang sanggup drive dari segamat sampai j.b semate nak makan bakso mak aku..sedey la..even ZAIMAS pon mak aku xpernah jumpe officially..cam aku ni xde kawan je..huuuu

tadi  ade sorang kawan adik aku ni..rupe boleh tahan ensem..1st time tengok..mak aku da cakap da..macam muke syun..aku gelak je..memang ade rupe la..part rambut je tapi..style rambut syun zaman sekola..(syun tu bestfriend aku)..aku pon sambil duduk tengok la mamat ni..perangai die memang sebijik cam syun..kuat makan..hahaha..xabes2 cakap mak aku masak sedap..semangat tol tengok die makan..hiii..

syok tengok dorang beraye..rindu zaman skola dulu..teringin nak ajak membe aku datang umah gak..tapi xtau la bile..

well..lately ni mood aku pon kurang baik..so..lau ikot flow mood aku..aku rase nak terase je ngan membe aku..tapi..biase la..aku kenal kekawan aku..tapi kan..tahun ni aku terlebey touching kat kekawan aku..entahla..tengok la tahun depan camne..

haa..baru teringat..arini dak u aku da sibok da cek duit ptptn..dorang kate da masuk..tapi yang peliknye..kenape bile aku check akaun aku..still x masuk agi...kenape???ptptn xnak bagi duit kat aku lagi ke???dorang tarik balik ke ptptn aku??

why???

why??

WHY????!!!

benci la..





p/s:tadi aku ajak alien datang umah..tapi..huh..mane datang pon..tapi kan mat...lau die datang ko sanggup ke??hihihihi..



No comments:

Post a Comment