Followers

Tuesday, December 2, 2014

wedding announcement n reaction

closest friends and family xde masalah...just kekawan yang actually dah lame xjumpe..just keep in touch kat FB or wassap je la yang baru tau...

yela kan..ko dah la jarang tembung muka ngan orang tu..then tetibe..xkan la ko nak brag about your steady relationship kat chat lak kan...

tu xsihat name nye..

so....aku decide nak personal text dorang..

minx alamat....memule aku nak wat agi surprise...minx je alamat..smpai kad..pham2 la sendiri..hehe..tp dilarang keras oleh Din..(bakal laki aku)..die kate xsopan..
aku xnak buat camtu..sebab..aku tau..aku bakal dimaki mati-matian..

yang aku gtau in advance ni pon dah kne maki..sambil memasing buat muke terkejut..
geram aku!!!!!!!!!!

tapi yang paling rare..sorang membe aku ni...

"wei..ak nk jmput ko dtg wedding ak"
"shit!damn!ko plak nak kawen!!!"

rare kan...? nasib baik dh lame kenal perangai die memang camtu...lau x aku pon kompius die marah ke ape...hahahaha


btw...guys...aku hope korang sampai la kat kenduri aku k...hehehe..



p/s: i hope everyone is in 'clean status' with me..n no more novel-like ending..hehe

No comments:

Post a Comment