Followers

Friday, December 26, 2014

survival instinct yang menjahanamkan

n now aku paham kenape ade certain orang kite ni layan/pandang serong je pada pendatang asing kat dalam negara kita ni..

sebab..aku rase..n based on my personal experience k..dorang ni selalu lupe diri bile ade kat negara orang..lelagi bile dah berkumpul geng..amboihhh..cam ni negara die..n kite akan rase kite bukan lagi di negara kita..hebat x dorang..

dorang ni bile dah berkelompok..perangai pon ikot kelompok..start tunjuk taring memasing..tulah yang terjadi..bile dah dengan kelompok memasing baru la dorang berani nak pecah masuk rumah..culik anak orang..rogol anak orang/mak orang/bapak orang(yang ni aku xpasti..sape yang rogol sape)..ambik laki/bini orang..

dorang memang amat percaya n berpegang teguh pada peribahasa..BERSATU TEGUH BERCERAI ROBOH..survival instinct dorang sangat bagus.

bile la nak dapat keje agi bagus and aku bole blah dari tempat kerja ni..perangai staff agi sial dari sial..mentang2 la aku xtau bahasa korang..senang2 hati je ko kan..

kepala macai sume ni...ade bos ko pulun kerja macam memasing tau..bos ilang sume pulun gosip ngata aku...

at least aku steady je..ade ke x..gua tetap layan internet gua..lu nak sakit hati lu pegi mampos.

No comments:

Post a Comment