Followers

Monday, December 15, 2014

hanya kerana bola

siyesly...

kitorang sokong team bola yang berbeza..he's Chelsea..and i am Man Utd..
actually aku ni bukan la layan mane pon bola ni..long time ago ade laaa..skang dah malas nak keep update benda2 camni...

tapi...lately...aku rase mamat ni bebetol xley terime yang ak sokong Man Utd instead of Chelsea..
ok..malam tadi Man U lawan Liverpool n it turns out Liverpool menang..mase die hantar gi kerja kitorang dengar berita sukan..n baru aku tau..Man U benam Liverpool 3-0..wow..

n i am praising about Man U..n he just got mad..n said..
"dah r..xabes2 agi dengan Man U"

n aku pon sentap.terus senyap.

malas nak layan..tapi hati ade sikit sakit..lek r bro bola je kot!!aku ni bakal bini ko kot!!
even aku yang sokong suam2 kuku ni pon dah kene tengking..ni kan pulak kalau aku minat gegile ngn Man U cam dedolu..semput aku.

sabo je Mat...pasni dah xpayah nak masuk campur hal bola dah..sape nak menang ke sape nak lingkup ke..suka hati die la...

No comments:

Post a Comment