Followers

Tuesday, December 2, 2014

statu yang 'wow'

ntahlaaa..

maybe sebab..skang ni masa aku banyak terbuang kat depan PC n internet connection yang unlimited..so..maybe..aku terlalu expose dengan FB n stuff..hehee..

tapi...aku nak tanya...

APA PERASAAN KORANG KALAU BACA THIS KIND OF STATUS UPDATE??

"oh, cintaku....selamat malam...moga kau xkan lupa padaku..aku akan selalu menantimu"

ok.fine..

tapi..die buat aku tertanya....adakah beliau dah tukar status jadi penulis lirik..or...hmmmm..

aku positif.maybe die copy paste lirik lagu..

atau..

"GTH la wei...ko ni memang S*** la...xpayah nak sound orang kalau bla..bla..bla.."

marah beno kawan ni.

atau...

"saya sayang GF/BF saya teramat dalam."

ok.ni aku nak carut...bile tengah syg....100 status cite pasal sayang..time tengah marah...1000000 status mencarut marahkan that guy/girl...aku siyes xkesah lau ko cakap 

"saya sayang WIFE/Hubby saya teramat dalam"


ape yang aku rasa senang bile baca status hapdet yang camni..ANNOYING.
kenape...?

umo aku dah 23 tahun..n most of my friend list tu pon dah menjangkau 20 an...beb..guys...sile la bagi otak n emosi kalian2 ini sekata dengan penambahan berat dan umor mu...kalau budak baru naik kita paham..tapi kalau...tahap mak budak...soriii..beb..no compromise.!!!

ade like page KHK?

tagline..die..legend..

STUPIDITY AIN'T FOR SHOWING

aku pon bukannye nak tengok status update yang terlampau serius...but...emotional status update about your one-sided love everyday...it is not funny anymore...aku suke bace status update kekawan aku yang boleh buat aku gelak...n maybe some knowledge...or some truth..

No comments:

Post a Comment