Followers

Tuesday, December 16, 2014

pre-new year entry

cepatla tahun baru..!!

weee!!

1st time aku excited nak tggu tahun baru...bagi sape yang dah tahu kenape..korang mesti akan rase gediks gile..tapi...ADE AKU KESAH??!!

hahaha..

aku saje belek cite lame..2 tahun lepas nye new year..entry aku entry yang xpernah expect aku bakal tamatkan zaman bujang aku 2 thun lagi..entry new year tahun lepas pon same..nampak x..takdir tu..xsedar n xtahu pon betape cepatnye seru aku sampai..

kekadang...bile dah tingal lagi sebulan ni...ade mase aku rase cam xreal je benda ni semua..macam mimpi..betape cepatnye aku jumpa ngan seseorang..n decide to get married..sedangkan after all these years,,i am so afraid with commitment..

kadang2 benda ni buat aku ngeri..what if...all of these just a dream...?aku harap sangat everything's went smoothly..risau la wei..seriau je aku..

macam cite semalam...balik keje...sambil borak2 dalam kereta..tetibe adik aku tanye..
"camne pulak abang (din) propose kak yah?"
"alaaaa..kak yah yang propose abang..hehehehe"jawab din selamba..kitorang gelak.
"yeke?sye rase macam kite xpernah main propose..tapi..mutual understanding je kan?"backup aku..


tapi..bile pikir balik..aku xrase Din pernah propose aku secara rasminye...it's just that after 6 months we are together...die bawak mak die datang jumpe family aku..kenal2 sambil cakap hala tuju yang Din expect..then, lepas tu...we planning for our marriage..simple.

macam xcaye je.hehe.

so..tahun depan..status aku bakal berubah.dari anak dara kepada bakal mak dara.dari bujang ke bini orang..lepas ni..aku akan handle hidup aku totally sendiri. n aku kene jage hati n perasaan n kebajikan sorang lelaki yang aku panggil suami.

i really need a lot of luck n strength..wish me the happiness.

No comments:

Post a Comment