Followers

Thursday, March 29, 2012

saye sihat..

MAT is back..


hahaha..


seminggu aku demam..ye sangat teruk demam aku kali ni..sampai banyak gak kelas aku tuang..aku terpakse tuang sebab aku xgi pon PKU minx surat MC..satu penyakit aku..aku xsuke gi hospital,klinik or semua yang seangkatan ngan tempat tu..


aku pon xtau reason aku ley demam teruk kali ni..tapi memang yang terteruk tok tahun ni..abes sume jenis ubat yang ade dalam simpanan aku telan..tapi..last2..McD gak yang ley wat aku baik demam..hehhe..


gempaknye McD ni..sekali makan..semua penyakit aku ilang..sebelum tu..tetiap malam aku nangis nak tido..sebab aku batuk xberenti..semua orang kat umah ni pon kene effect die..sebab..batuk aku ni..satu rumah boleh xtido malam..kuat sangat..hahaha..petang tu aku balun orange juice kat McD..balik malam..tido ngan lena..


minggu memenatkan sebab demam..test..kuiz..haih..letih yang teramat..rehat tok minggu ni..minggu depan start balik..haih..



ni gejet yang group aku buat time klas trekking..


MR DRRAGON sye smart kn??


MR DRAGON..u will get a bunch of cute baby dragon..hehe


orang ade pakwe untunglaa..xyah nak berangan cam aku ni..hehe..untunglaaa..*forever alone..

No comments:

Post a Comment