Followers

Wednesday, April 11, 2012

hidup

lame da kn x update??


saje je aku malas nak tunggu line yang merangkak cam KUBI..(kura2 + siput babi = KUBI)


jom aku share gegambo latest aku..cehh..cam ramai follower je..baru bape kerat..lain la kalau ko ni penyanyi ke..selebriti ke..xpon..ade acc you tube sendiri yang ramai viewer..ye dak..time tu..memang ramai la yang nak klik FOLLOW..hahaha..


tapi..


ape aku kesah..




aku kat last test aku.. lab test..


my new nail makeover..inai je..comot sikit..

tensen gak aku..senget benget inai aku..maklumla..mate ni bukan sihat sangat bile time malam..tu la yang senget inai tu aku apply..tapi..aku puas ati..sebab..itam die pekat beb..rock gile jari-jemari aku..huahahaha..

sebenonye..aku tengah layan cuti kat JB ni..maklumla..mid sem kan..lain xde..lepak kat umah je r..xde geng kan..ni la jadinye..

before balik cuti..ade memacam benda aku nak share..tapi..keje lupe je..then..end up..sume cite da basi..so..malas r nak story..xpe la..t bile ade cite fresh aku story..kui3

just that..before cuti..hidup aku agak busy la..yela..mid-term test la..itulah..inilah..so..mase aku agak terhad la..tapi..sempat gak la melepak..huhu..

melepak tu benda wajib dalam hidup aku..bukan ape..sebab..tu la salah satu benda yang dapat aku terus survive kat U tu..lau dok terperuk je..memang aku mati kering la..yela..pakwe pon xde nak datang lawat aku or sms aku tetiap mase..so..spent time ngan kawan la solution paling best..huhuhu..nasib baik xde pakwe tpi ade kawan yang layan aku..lau x..hemm..entahla..mau x gile aku..hahaha..

ade banyak agi urusan aku yang xsetel agi..tapi..sebab cuti kan..so..kite relax dulu sebelum hidup aku kembali hactic pas ni..final project yang lom stat satu benda agi..presentation yang bakal melambak..jurnal yang blom agi stat..arrgghh..xlupe lak..final exam..bengkel..lab..ARRGGGHH!!!

ikot ati yang bakal tensen..nak je aku berenti n wat iklan cari jodoh..pastu kawen..senang ati..*tu pon lau senang..

sebab aku cuti..mak aku ajak aku teman die gi umah makcik aku..sambil lepak2..aku dapat tau..adik sepupu aku yang baru nak abes matrix xlame lagi dapat borang permohonan nak further study kat overseas under program ape ntah aku lupe..tapi..satu program yang bile kite abes study kite terus dapat jadi lecturer kat matrix..best kan?

time aku matrix dulu..ade gak..tapi..sebab..aku ni xbape nak rajin n pandai..i miss my chance..n skang ni..dok nganga n jeles bile tengok gegambo kekawan aku yang sibok further study kat overseas..sedey tau dok Johor x gerak2..

tapi..dengar cite adik sepupu aku tu xberminat pon nak isi borang tu..tapi..ntahla..pilihan kan..depends la..kalau aku yang nak hasut die..memang aku hasut suruh die gi..siyes sayang..lau x nak grab peluang camtu bile lagi..da lau xmo further study leklok buat ape study dari awal..watpe nak penat badan study ..haih..

tu la..kalau la aku dapat tawaran sambung kat overseas..memang aku rembat..baru ade adventure hidop aku..lagi best lau dapat keje kat overseas..gempak la..sebab..rasenye..macam da nampak je mase depan aku..aku akan terus ade kat Johor je..xkuar jauh pon..haih..

da out.nite.



p/s:xsabo tggu apek tue bawak aku gi JPO n pasar karat..^^ *klu ko lupe..aku tanam ko idop2

No comments:

Post a Comment