Followers

Monday, March 5, 2012

hujan

to hide the truth,we are hurting others with the lies.


arini..kite ulas pasal cuaca kat Batu Pahat..


satu ari ni je..aku dapat rase 3cuaca sekali..best..


pepagi lagi..ade je yang wat aku berasap dalam sejuk2 ni..rase cam matahari dok terik je dalam ujan ni..well bro..people need to communicate..bukan men letak je ikot sedap rase ko..where are your respect to others? aku tau ko hebat..n maybe kitorang menyesal xdapat A sebab xjoin group ko..but..please..jangan wat orang lain macam sampah..valued others..learn from others..that's we survive..bukan sedap rase je..this is free country..but..please listen to others..


*aku marah sebab ape yang die wat mendatangkan kesusahan kat aku..bukan senang nak arrange bile da camni..jangan nak lepaskan diri sendiri..sangkutkan orang lain..hishh..xabes2 nak wat aku pening..letih r bhai!!


panas membara reda sikit lepas dapat telan nasi ayam..ari still agi ujan..ujan da slow bile satu keta itam park depan aku..musim bunge sampai bile nampak driver..walawei!!! my high school crush.. 


ujan da cool down da mase kau sampai umah..musim bunge..??kejap je..bukan lame sangat pon..saje je gedik nak letak musim bunge gak dalam cite aku..tapi..kenape tetibe aku rase ujan jadi lebat balik..tengok kat luar..ujan da rintik2..tapi..aku lak yang rase lebat gile..



productivity of taik mata meningkat bile cuaca macam ni..




kat johor..cuace tengah mendung..ujan..lebat..tapi..kat tempat lain..matahri tengah memancar..cerah..bahagia..tu la rahmat..






gamba kat atas ni..clover leaf..kat malaysia ni susah nak cari..sebab..selame aku hidup..aku lom pernah jumpe yang real..aku selalu tengok kat Google je..aku bace..setiap kelopak die ade meaning..


aku pon xtau mane datang maksud ni..just nak share je..xyah nak caye sangat la..lain la lau da nampak bukti kukuh..


aku jumpe satu blog ni..die cite pasal azam die nak cari 4 leaf clover ni..aku bace cite die..kesungguhan die cari benda ni..wat die sedar something..n aku rase benda ni bagi aku motivation dalam hidup aku..


So - whether it is a four leaf clover, or something else that you're looking for in life, turn 
your focus on what you're looking for and be specific - that way you will have the 
opportunity to notice it when it crosses your path!

No comments:

Post a Comment