Followers

Sunday, March 11, 2012

perampas?!

semalam bday ex-roomate aku kat matrix..then die call aku sebab die dapat free call..mase kitorang borak2 tu ade nombor lain call aku..aku biar je la..malas nak angkat..tapi..bile aku tengok balik nombor yang masuk tu..cam nombor Perak..aku risau adik aku lak..so..aku call la balik..then...

aku : hello,saye mintak maap..tapi tadi ade call no ni ke?
empunya no. :*suara pompuan..ni dari mane ek?
aku : johor.tadi cik ade call no 017-******** ke?
empunya no. : oh ye.tadi saye ade call no ni.saye jumpe no. awak ni dalam bil henpon saye..
aku : ni dari mane ek?
empunya no. : ipoh.adik kenal x rashid?
aku : *garu pale..rashid?..xkenal la kak..
empunya no. : ooo..mane r tau adik ni pernah naik teksi die ke?
aku : teksi? rashid? ooo..saye ingat..aritu saye ade pegi Ipoh..ade upah teksi kalau xsilap..saye pon lupe sape name driver tu..ade ape ye kak?
empunya no.: oo.yeke..?akak bukan ape..saje je nak tanye..akak ni isteri die..
aku : ???!!!

rase nak gelak pon ade..adooii la..even pakai no. hp pon orang tau yang aku ni single n sampai ade yang ley lak rase aku ni nak kacau laki mereka..adooii..bahaye tol..aku speechless gile bile da paham tujuan panggilan tu..yang paling kelaka..mase mule2 aku call..akak ni xde la nak tanye banyak sangat..pas tu..die siap call aku balik lak..then baru la interrogation die start..siap pesan agi tu..jangan call bagitau laki die yang die call aku..guling aku..addooii la..

wat akak tu..*lau die jumpe blog aku..mane r tau die upah P.I lak pasni sebab nak tau sape aku..aku ade sikit word nak tulis..

salam kak..kat sini saye nak gitau la ye..saye memang xkenal pon laki akak..saye lupe sape name driver taxi yang saye naik aritu..tapi lau xsilap saye.. kalau laki akak la yang drive taxi tu..wat information akak..kitorang xde contact2 pas tu..name card die pon saye da lempar lame da..n rasenye da lame gak saye gi ipoh tu..

cian pon ade kat akak ni..tapi..aku nak rampas laki orang???..haih..aku xde bakat nak men rampas2 ni..xsempat nak belaja..bz..n aku yakin aku xde niat nak rampas ape2 dari orang..sebab..aku rase aku mampu lagi usaha sendiri tok dapat ape yang aku nak..so..watpe nak rampas2 kan..??

aku ni lama da jadi pemerhati lau dalam situasi rampas merampas ni..so..bedasarkan pemerhatian aku la..

'perampas's point of view : 

sape kate kitorang perampas??!! sesedap mulut ko je nak cop kitorang ni merampas..ko yang salah xpandai jage ________ ko,ko nak blame aku lak.da _____ ko xsayang kat ko lagi terime je la hakikat.______ko cakap die sayang aku lebey dari ko..aku ni agi spesel dari ko..tu pon ko nak cakap aku PERAMPAS??!! bukan salah aku kalau cinta ____ ko gi kat aku lak.aku ni cinta sejati die,so,salah ke aku nak juangkan cinta sejati aku.ko mesti paham perasaan aku sekarang ni.satu lagi,kita xboley nak pakse rase cinta n sayang.xsemestinya yang dah berpunya xboleh jatuh cinta lagi kan?!

'mangsa rampasan's point of view :

BITCHES are always be BITCHES..GO TO HELL!!


watpe kite nak hancurkan hidup orang lain..bermakne ke cinta sayang tu kalau datang dari airmata dan sumpahan.?maybe bagi kite,ape yang kite buat ni penting tok diri kite..tapi..xsalah lau nak pikir kesedihan orang setiap kali kite bahagie..tu la name die MANUSIA..

tapi..

lau xde watak PERAMPAS ni..rase xsyok lak drama MELAYU kan???

No comments:

Post a Comment