Followers

Thursday, March 1, 2012

another boring entry

oleh sebab aku xde kelas setiap jumaat..jadi..kelas aku ngan bangganye declare cuti start JUMAAT for every week..



woohoo~~!!


aku xde plan nak hang out kat luar minggu ni..so..lepak kat umah je..tapi..lau ade plan mengejut tu..maybe aku join sekali..well..u know me..susah nak lekat..


tapi..sebab..duit xtau nak muncul n program diet yang aku wat ni..maybe..ak x kemane minggu ni..ye..DIET..


KEMPEN KURUSKAN PAHA, GEMUKKAN POKET

jom join reramai..haha..

baru lepas je belek2 pakcik GOOGLE..nak cari jurnal..ye..JURNAL..


ni la muke lappy baby aku..


ok.pas da penat cari..n puas ati ngan ape yang aku dapat tok discussion sok..kite bukak agi makcik CHROME..tetibe rase x lawa lak interface yang plain n dull ni..makeover lu ye makcik CHROME..

dalam hati ade taman pulak..kaka

pastu jmpe makcik CHROME nye anak..adik BEFUNKY PHOTO EDITOR..memain jap..


tadaaa!!! hasil die..

ni gambo smalam sebenonye..lawa x aku pakai pashmina..hehe..nak pakai benda ni..tapi..lom cukup keyakinan dalam diri..so..lupekan yang lain..xgune nampak lawa lau kite xselesa..*soalan paling besar..lawa ke??haha


laugh freely n happily to get rid the tears.


budak gemok..rindulaa..nak wat cam whore ngan ko..


No comments:

Post a Comment