Followers

Tuesday, March 20, 2012

weekend kat Batu Gajah

healing my sad and bad day with my anecdote.. RUNNING MAN!!


da puas gelak..baru aku ingat..aku nak update blog aku..weekend aritu aku gi visit adik aku kat Perak..sebab cuti skola kitorang satu family gi sane..best gak even penat gak r..sekejap je..hehe..baru siap edit gegambo tu..so..


HERE THERE ARE!!!


 CAM-WHORE NGAN NYAMAH!! smile,pouting...n..click!!!





2 anak dara pakcik Idris..comey??

OTW nak balik..aku n adam singgah jap kat KELLIE'S CASTLE..haunted gak aku rase tempat tu..rase suram je..hehe..takot la pulak..





anak bujang pakcik Idris lak.. *budak berlagak berani..mencik aku..



ni kawasan dapur die..tu oven lame..


jangan nak mention aku tembam..


ignore-kan ke-chubby-an aku..

lau korang perasan..aku cam bergambo kat obesi kan..??sebab aku pakai sweater bagai..rase cam kat UK lak..ngan setting tempat baik punye..hakikatnye..berair ketiak den oi!!.panas bhai!!matahari dok terpacak atas kepale..xnmpak mate aku jadi sepet..haih..ni sume salah kau sebab xbawak baju lebih..huwaaaa!!!!!!







KELLIE'S CASTLE : TAJ MAHAL OF MALAYSIA


yang ni lak gambo yang aku rase aku edit ngan sangat ok..so..konklusinye..xgune pakai kamera DSLR bagai..pandai edit..same je ok..hahahaha..so..simpan DSLR korang lau saje nak sangkut kat leher,then klik ntah pebenda.. da fuk..!! *busuk hati 










No comments:

Post a Comment