Followers

Friday, March 9, 2012

PTPTN da masuk?!

duit PTPTN aku da masuk..!!

bukan aku je..tapi..memang hampir sume bebudak kat U aku ni tengah pegang title OKB lagi..loan baru masuk kan..


lau time tengah camni..ATM machine kat merate Parit Raja ni memang packed..kalah gerai pisang goreng tepi jalan..memang susah nak describe la..ATM machine kat U aku ni da bape kali jammed da..sangat la rakus memasing..haih..


tahniah la ye..n time kasih la kat PTPTN sebab sanggup nak bagi kotorang pinjam duit dulu..


seperti biasa..lepas loan da masuk ni..memacam benda la dok hingap kat kepale bernas aku ni..plan nak gi holiday kat Genting or Singapore da pon cancelled..short of money n also..some reason happen..hehe..tapi..niat nak gi tu..tetap ade agi..belum terpadam beb..masih berapi..just x semarak aritu la apinye..


tapi..


xbermakne kitorang akan stuck je kat sini..hehe..new plan..ade je plan ynag bernas dari kepale aku n Yana.hehehe..tunggu je la..


yang penting sekarang ni..ade benda yang aku menggila nak..even..aku kene sacrifice duit loan aku tok sem ni..aku still nak 2 benda ni..


BAG N SHOES..


tapi..lau dapat sepasang dri kasut dibawah pon cam best je kan..


HERE I LIE flats

IRON FIST zombie stomper flat

yang ni ABBEY DAWN nye 

sinking ship peep toes

SUGAR WITCH flats
ni lak ROCK REBEL nye bracelet..smart kan??


isshh..yang penting..esok gi KLUANG n aku nak survey beg kat sane..kasut tu..yang penting ley pakai n cantim da la..hahaha..

No comments:

Post a Comment