Followers

Tuesday, March 24, 2015

pre-trip ke bulan kitorang

hehe..sape kate kitorang xde pegi bulan madu..

even xdela segempak orang lain...vacation at the nicest forest villa in malaysia...haa ngko.ye aku jeles. tapi...kitorang punye honeymoon ade special sendiri..

bagi aku...even pegi balik kampong pon kire honeymoon ye dak?!..yela...memang la no privacy ape kan..tapi bagi aku it's the new things for me n my husband...

so...lau ikot kan...kitorang dah pegi 2kali trip..

1st trip kitorang layan mandi air terjun sg bantang.new things for my husband la kan..sebab die xpernah pegi lagi air terjun kat sini..short trip tapi berbaloi sebab tu la 1st getaway kitorang selame kenal...lau takat gi dating tu mainstream..hikhik...lame dah aku ngidam nak mandi air terjun ngan laki sendiri..hehehe..

best,sebab kitorang pegi ari isnin..so..kitorang je la yg ade kat situ..xbest, sebab kejap sangat..xbest.hukhuk..

sg.bantang ni banyak kenangan aku ngan arwah abah..so..sambil mandi we reminiscing my childhood..


muke penat kenduri n bulat teramat




gambo mandi2..


nampak x..still ade inai lagi tau.hehehe


we are the happy kid!!


2nd trip kitorang layan sungai pahang beb!!trip kali ni kite balik hometown husband titew pulak..KG. NYAK, CHENOR. kebetulan kitorang nak gi berarak antar pengantin(adik ipar aku nye belah lelakinye majlis) so kite selitkan la jugak agenda pre-honeymoon kitorang..hikhik..

tido umah Achik(mak sedare Din) makanan pahang memang the best la wei..n aku sangat amaze ngan semangat keluarga husband aku..dorang very close..n buat orang yang jarang merase balik kg halaman cam aku..aku seronok..

kali ni kite lepak sg pahang sambil buat family picnic tepi sungai..tengok anak2 sedare lompat mandi sungai..rare woii..aku ngn Din xmandi sebab malas..just take a deep breath n talking about childhood memories..


i just love our couple wefie.hehe.


sunset watching at the river bank


budak ni la hai..kemain cute dok lari2 pakai kain batik..anak sedare.


meet my in-laws.mok,ada,yudin.


n belah malam aku belaja buat kuih yang aku xpernah makan..but surprisingly...aku suke..
kuih pena n dodol kukus..Achik memang pakar buat kuih..MakLang the best cooker in family..rendang die terangkat...2 ari 1 malam aku berbaloi sebab dapat rase benda yang selame ni aku xpernah rase...


dodol kukus


kuih pena (aku panggil kuih naruto)

banyak care nak rase honeymoon korang..tapi kalau petik kate din..every trip we had is honeymoon trip..sebab we officially married..mase ni la nak merase bercuti..lagipon lau nak privacy..kat umah sendiri lagi privacy..hehehe..

bunyik cam kedekut..tapi bagi aku...betol jugak..sebab mase ni la nak kenal sedare mare dengan lebih dekat...aku dah la xtau ape2 pasal extended family die mase kitorang kawen..so..proper la kot..spend time tok kenal..

bagi aku pulak.. no matter

No comments:

Post a Comment