Followers

Friday, March 6, 2015

passion

minggu ni aku layan drama Doctor stranger.
lepas tengok cite ni baru la aku tau kenape aku xboleh jadi doctor.

seriau siot bile tengok dorang belah dada orang cam xde perasaan je..
silap cungkil je darah pancut2.
silap cucuk je boleh mati woo patient tu..

tapi...sesape yang jadi doctor aku salute korang..sebab sangat pandai..
n korang sangat pandai nak handle situation.

bukan senang woo nak jadi doctor..belaja dah la susah..keje pon same..no wonder gaji besar.
u all worth it..
respect.

tapi..tetibe..aku jeles.
jeles pade sesape yang actually keje bukan sebab duit tapi sebab die suke.
jeles pade orang yang do something they like..so dorang enjoy setiap hari..

work with passion for their passion..but me..work my butt off just to survive.

satu hari nanti aku harap at least sebelum aku tua..aku dapat buat ape yang aku nak..tanpe perlu pikir untung rugi.

head high for that day to come.


No comments:

Post a Comment