Followers

Wednesday, March 4, 2015

MONTH-VERSARY


dah sebulan tapi still ag xsedar diri yang die dah jadi bini orang..hahaha..
tapi..siyesly..lepas dah siap sume kenduri...tetibe aku rase nak bersanding lagi sekali..boleh x camtu..hahahahahaha...

tapi...sebulan dah jadi Puan...so far it's not bad at all..it's just bile time nak kene kemas rumah setiap kali balik kerja..liat nye...yela mase bujang duduk ngan mak..pegi keja kemas katil je...tu pon kalau sempat...balik keje tengok rumah dah kemas..tinggal nak masak je..tu pon kadang2..

sekarang ni...balik keje la mase nak buat semua tu...basuh baju..lipat baju..basuh pinggan..masak..sapu n mop lantai..tengok2 jam dah pukul 10 malam...baru plan nak lepak tengok running man...huh..ke lauuuuuut la korea time aku...lepas siap keje umah...badna letih terus tido..besok pagi bangun terus pegi keje..

nasib baik....laki aku suke basuh pinggan n basuh toilet...even die hanye berkhidmat pade hari ahad..tapi aku sangat bersyukur..sebab die nak gak turun tanah ngan bini die..tapi..timing die memang xbest...ari ahad..time tu la aku nak terbongkang lame sikit..

tapi...pembantu aku ni punye timing keje die..kol 8 pagi sharp..alasan die bagos...kite siapkan keje umah sebelum melodi awak start.


ok la.....boleh laaaaa..

so..

HAPPY 1 MONTH-VERSARY FOR US!!!


ni gamba paling syahdu...



btw..aku suke gambo tu sebab xnampak aku gemok.aha.

No comments:

Post a Comment